Ik ben bezig met een ratingsysteem, gemaakt in php en MySQL.. Alles werkt wel lekker, afgezien van het feit dat servers zonder PHP ondersteuning het systeem niet kunnen gebruiken. Ik dacht even een javascript te maken, en die vervolgens te includen, maar dit blijkt op een of andere manier niet te werken?
Hier is het betreffende stuk code. Het geheel wordt aangeroepen met show.php?action=phpmyrating.js .
Nu heb ik in een HTML file het volgende opgenomen:
Hier krijg ik geen output, en het vreemde is dat PHP wel netjes de js code maakt, maar ik em op een of andere manier niet geinclude krijg ?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| echo "document.write(\"<form action=\"http://localhost:8080/phpMyRating3/index.php?action=do_vote\" method=\"post\"> <input type=\"hidden\" name=\"id\" value=\"5\"><input type=\"hidden\" name=\"action\" value=\"do_vote\"> <SELECT name=\"inserted_rating\" size=\"1\"> <option value=\"1\">1</option> <option value=\"2\">2</option> <option value=\"3\">3</option> <option value=\"4\">4</option> <option value=\"5\">5</option> <option value=\"6\">6</option> <option value=\"7\">7</option> <option value=\"8\">8</option> <option value=\"9\">9</option> <option value=\"10\">10</option> </SELECT><input type=\"submit\" value=\"Vote!\"></form>\"); "; |
Hier is het betreffende stuk code. Het geheel wordt aangeroepen met show.php?action=phpmyrating.js .
Nu heb ik in een HTML file het volgende opgenomen:
code:
1
| <script type="text/javascript" src="phpMyRating3/includes/show.php?action=phpmyrating.js"></script> |
Hier krijg ik geen output, en het vreemde is dat PHP wel netjes de js code maakt, maar ik em op een of andere manier niet geinclude krijg ?
edit:
En jawel, ik heb gezocht hier op GoT en google, zonder veel resultaat
En jawel, ik heb gezocht hier op GoT en google, zonder veel resultaat
[ Voor 23% gewijzigd door Boomerang op 01-03-2003 16:46 ]