[ColdFusion] hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:12
Ik ben op zoek naar een goede hostingprovider die ColdFusion MX ondersteunt tegen een aantrekkelijke prijs.
Ik heb gekeken op webhosters.nl en webselect.nl maar die gegevens kloppen van geen meter :(

De officiële Macromedia partners vind ik te duur, hebben jullie nog tips?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik geloof best dat er hosters zijn die een vinkje teveel zetten maar je gaat mij niet vertellen dat alle gegevens op webhosters niet kloppen.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Wat wil je en hoeveel wil je betalen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11-2025
Een klant van ons zat bij Icommerce ( http://www.icommerce.nl/ )

Maar die toko is beetje failliet gegaan, iig, dat waren toen de geruchten... En niemand was toen bereikbaar, enige die ze via via konden bereiken zei: "geen idee, de stekker kan er morgen uit zijn, kan ook weken duren"

Toen maar de hele zooi verhuisd ;)

Maar volgens mij hebben ze iets van een doorstart gemaakt, want down zijn ze iig niet geweest...

• Canard
IceStorm schreef op 01 March 2003 @ 16:48:
Ik geloof best dat er hosters zijn die een vinkje teveel zetten maar je gaat mij niet vertellen dat alle gegevens op webhosters niet kloppen.
Kijk zelf maar :) Ik heb er een hele hoop gecontroleerd...
jochemd schreef op 01 March 2003 @ 16:52:
Wat wil je en hoeveel wil je betalen?
5 POP-mailadressen, ongeveer 20MB ruimte, ColdFusion MX met 1 datasource

Liefst niet meer dan EUR 10,- per maand...

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Dataverkeer? Moet het in Nederland zijn? Hoe erg is het als CFFILE etc. uit staan? Hoeveel (sub)domeinen moeten er aan hangen? Wat voor database?

• Canard
jochemd schreef op 01 March 2003 @ 17:27:
Dataverkeer? Moet het in Nederland zijn? Hoe erg is het als CFFILE etc. uit staan? Hoeveel (sub)domeinen moeten er aan hangen? Wat voor database?
- 500MB per maand dataverkeer is voorlopig voldoende
- hoeft niet in NL
- CFFILE zou wel handig zijn
- subdomeinen is geen must
- Access db is goed zat

:)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je bent op zoek naar hosting die Coldfusion ondersteund en de gegevens kloppen niet volgens jou? Waarom mail je niet een aantal hostingproviders waar je eventueel wel mee in zee zou willen.
Voor die maximale 10 euro per maand die je wilt besteden zijn je eisen trouwens makkelijk in te willigen hoor. Wat dat betreft, even doorbijten en goed zoeken/vergelijken zou ik zeggen.

Mijn hoster ondersteund trouwens Coldfusion en nog meer, is vele malen goedkoper dan 10 euro per maand etc. etc. en zo zijn er nog velen daarbij. Genoeg om uit te kiezen dus :Y)

[edit]
* SmartDoDo is lomp, heeft weer veel te vroeg lopen blaten zonder goed te kijken :X
Canard schreef op 01 maart 2003 @ 18:52:
[...]

Welke hoster heb jij dan?
zie mail

[ Voor 19% gewijzigd door SmartDoDo op 01-03-2003 19:06 ]

• Canard
SmartDoDo schreef op 01 maart 2003 @ 18:31:
Mijn hoster ondersteund trouwens Coldfusion en nog meer, is vele malen goedkoper dan 10 euro per maand etc. etc. en zo zijn er nog velen daarbij. Genoeg om uit te kiezen dus :Y)
Welke hoster heb jij dan?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zowieso is onder 10 euro hosten per maand al erg cheap..
wat ik me afvraag over dat coldfusion, is het nou echt zo belangrijk.. :? je kan zoveel al met php en mysql doen, en zometeen als meer hosts asp.net ondersteunen (c-sharp :P )

ik host voor de rest gratis, maar dat is buiten om geregeld ;) (ik design, ik krijg 2 domeinnamen, en mag er 3 hosten :P )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:43
Gitaarwerk schreef op 01 March 2003 @ 18:58:
zowieso is onder 10 euro hosten per maand al erg cheap..
wat ik me afvraag over dat coldfusion, is het nou echt zo belangrijk.. :? je kan zoveel al met php en mysql doen, en zometeen als meer hosts asp.net ondersteunen (c-sharp :P )
Met jouw redenatie kun je ook zeggen: "Waarom is php/mysql nou zo belangrijk, je kunt toch ook coldfusion of asp gebruiken?". Als iemand vraagt om coldfusion zal hij daar wel goede redenen voor hebben. Als jij bij een groenteboer vraagt om tomaten zegt de groenteboer toch ook niet: "Waarom tomaten, komkommers zijn toch ook lekker?".

Sorry hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 01-03-2003 19:46 ]

• Canard
RobbertC schreef op 01 March 2003 @ 19:46:
[...]
Met jouw redenatie kun je ook zeggen: "Waarom is php/mysql nou zo belangrijk, je kunt toch ook coldfusion of asp gebruiken?". Als iemand vraagt om coldfusion zal hij daar wel goede redenen voor hebben. Als jij bij een groenteboer vraagt om tomaten zegt de groenteboer toch ook niet: "Waarom tomaten, komkommers zijn toch ook lekker?".

Sorry hoor ;)
_/-\o_ en dat vind ik ook :)

Verwijderd

spam!

[ Voor 97% gewijzigd door Xandrios op 02-03-2003 19:04 ]

Verwijderd

Wat eventueel ook wel handig is om na te gaan, is om eens na te gaan wat er bij de dienstverlener aan tags is uitgeschakeld in advanced security, en in hoeverre het mogelijk is om gebruik te maken van sandbox security.

Verwijderd

Bij Euronet kan je tegen € 5 per koppeling extra Coldfusion hosting krijgen: http://home.euronet.nl/co....php?lang=ned&textonly=no

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:59
Voor de zoveelste keer, NIET spammen. Ik wordt er nu toch wel een beetje heel erg moe van. De volgende keer wordt het een mooie OW en/of een slotje op deze draad, dus dit is echt de laatste waarschuwing!

[ Voor 11% gewijzigd door Xandrios op 02-03-2003 19:06 ]

Verwijderd

Cutebritney schreef op 02 maart 2003 @ 19:06:
<font color=red>Voor de zoveelste keer, NIET spammen. Ik wordt er nu toch wel een beetje heel erg moe van. De volgende keer wordt het een mooie OW en/of een slotje op deze draad, dus dit is echt de laatste waarschuwing!</font>
Wat is er mis met jou :? Ik zie geen spam, alleen goede opties waar de topicstarter ook naar heeft gevraagd. Als jij mij om een advies vraagt voor hosting dan mag ik geen merken adviseren?

edit:

Dit schreef ik voordat ik de post met in het rood "spam!" zag staan.. nevermind dus

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:22 ]

Verwijderd

10 euro zal je niet zoveel vinden nee, dat lijkt me logisch. ColdFusion is voor een hoster vaak net een stapje moeilijker/zwaarder dan php/perl etc en is ook een tikje exotisch. 10 euro per maand voor php hosting en 20mb is al een vrij laag bedrag dus voor Coldfusion al helemaal.

Als je dan op webselect.nl/webhosters.nl op Coldfusion en niet meer dan 10 euro per maand krijg je logisch (nouja) een grote groep louche webhosters die van alles maar aanvinken en waar je je schoonmoeder nog niet bij wilt onderbengen.

Mijn advies:
Verruim je budget en zoek nogmaals op bovenstaande sites. Grote kans dat je dan wel een aantal goede webhosters krijgt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 20:12:
10 euro zal je niet zoveel vinden nee, dat lijkt me logisch. ColdFusion is voor een hoster vaak net een stapje moeilijker/zwaarder dan php/perl etc en is ook een tikje exotisch.
Doorslaggevende factor is dat de hoster een licentie moet hebben op ColdFusion Server. Dit is niet het geval bij ASP, en PHP , en zodoende wil de hoster zijn licentiekosten natuurlijk wel terugverdienen. Vandaar dat CF hosting duurder is.

Verwijderd

Bij de pakketten van Webstekker zit het er standaard bij in. Kost het je ook niets extra... ;)

Verwijderd

Er zijn voldoende hosters van ColdFusion, er zijn alleen niet veel hosters die je niet je vrijheiden afnemen of uberhaupt al weten hoe ze met Sandbox security om moeten gaan. Daar zit hem de truc.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 16:31:
Bij de pakketten van Webstekker zit het er standaard bij in. Kost het je ook niets extra... ;)
Ik heb zoeen vermoeden dat de topicstarter na anderhalf jaar echt wel een hoster gevonden heeft denk je niet ? Dus dit lijkt me een beetje spam.

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:55

nrg

Je kunt natuurlijk ook een topic openen op WHT. ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Graag geen oude topics kicken met dit soort kansloze posts :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.