Freelancer netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52
Ik heb 2 netwerkkaarten in me pc zitten. 1 die ik gebruik om zelf op chello te komen, en 1 voor het interne netwerk. Het werkt allemaal perfect...

Als ik Freelancer opstart dan kan ik niet op de global server komen, ik heb heel lang zitten zoeken naar het probleem, en uiteindelijk kwam ik erachter dat als ik de netwerkkaart uischakel die met me interne netwerk aangesloten zit (192.168.0.1) hij wel oppeens connect met de global server.

Oftewel, hij gebruikt me verkeerde ip adres (netwerkkaart) als ik wil connecten met de global server. Onder Freelancer/exe/ staat wel een filetje freelancer.ini waar je wat dingen in kan stellen voor het netwerk. Maar niet de dingen die ik wil aanpassen.

Hoe kan ik nu alsnog zorgen dat freelancer mijn goede netwerkkaart automatisch pakt? Ik draai windows XP.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ben niet bekend met dat spel, maar je kan toch gewoon ff een kopie van freelancer.ini maken en dan gaan testen? mocht het fout gaan of wat dan ook, kun je altijd de kopie terugzetten en is er niets aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52
draakhoofd schreef op 01 March 2003 @ 16:37:
ben niet bekend met dat spel, maar je kan toch gewoon ff een kopie van freelancer.ini maken en dan gaan testen? mocht het fout gaan of wat dan ook, kun je altijd de kopie terugzetten en is er niets aan het handje.
Ik heb er al mee zitten testen, maar het wil niet werken..., ik heb net al ontdekt dat als ik al de kabel uit me pc haalt dat die ook direct de andere verbinding pakt.., dus het moet eigenlijk een simpele ingreep zijn..., Zo van "dat is mijn standaard verbinding"

BF1: Don-Panio