Toon posts:

[Mobo] De K7NCR18GM van Leadtek - waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een tijd geleden besloot ik om mn case te gaan modden, ik ga em in een ammo kist bouwen. (PICS!!! 1 en 2). Omdat dit ding nou niet bepaald groot is was ik op zoek naar een klein moederboardje, met zo mogelijk goede video en geluid onboard, en nog geen proc (zelluf proc kopen :P). Mn broer wees me me op dit Moederboard: K7NCR18GM van Leadtek, Tweakers kondigde hem namelijk aan (/me broer is frontpage gek :Y)). Ik ben dus van plan om dit moederboard te kopen. GF4mx en Soundstorm enzo is allemaal perfect naar mijn mening. En omdat alles op dat moederboard zit scheelt het weer ruimte in mn toch al kleine kastje :P

Het probleem is nu, waneer komt ie uit???

De Pricewatch zegt niks te kunnen vinden. En de site van Leadtek zelf is ook niet echt hulpvaardig. Ik wil mn mod namelijk wel ASAP af hebben (voor Campzone iig).
De vraag is dus:
weet iemand of er een site is naast tweakers waar ik meer info kan halen? of een winkel die veel leadtek verkoopt waar ik heen zou kunnen bellen? of meer/andere info?

Mijn dank is groot :* ;)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Volgens de leadtek website zijn de volgende bedrijven Leadtek distributors:
Distributors in Netherlands

ACAL Nederland B.V.

B. de Rykweg 8
5657 EG Eindhoven

Tel : 040 25 02 602
Fax :
Homepage : www.acal.nl
Email : acal@acal.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Personal Upgrade N.V.

Zeemanstraat 43
2991 XR Barendrecht

Tel :
Fax :
Homepage : www.persup.com
Email : info@persup.com
--------------------------------------------------------------------------------
Regenboog Computers B.V.

Scheuldersteeg 26
6269 BG Margraten

Tel : 043 45 89 212
Fax :
Homepage : www.regenboog.net
Email :
Je zou ze dus kunnen mailen en vragen of/wanneer ze ze binnenkrijgen.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik weet niet of je keuze voor Leadtek al vast staat, maar Chaintech heeft ook een mATX Nforce 2 bordje met onboard graphics, namelijk de 7NIF2. Alleen is deze ook nog niet verkrijgbaar.

Verwijderd

Zelf heb ik dit moederbord (Leadtek Winfast) nu al enige weken in huis... En gekocht in Nederland bij http://www.wintelco.nl/index.htm (kan ook opgehaald worden)

Verwijderd

Topicstarter
hey, thnx! maar ze hebben daar niet de GM, die ik dus wel wil. Maar na even checken kan ik em nu ook via de pricewatch kopen, en dan koop ik bij die winkel ook gelijk de rest van mn spullen (zallman koeler, XP2500+ en nog wat geheugen).

woei, kan ik eindelijk aan de slag :P

sorry voor de mega-kick O-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Jah, niet écht nodig hè, deze kick ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.