Toon posts:

Waarom op -1?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze reactie wordt met first post naar -1 gemodereerd. Lijkt mij niet helemaal terecht, of is het omgedraaid helemaal niet terecht?

Hetzelfde verhaal eigenlijk voor deze en deze

Het lijkt erop dat er iemand enthousiast met first post aan het smijten is. Even de ogen openhouden dus.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is niet terecht geweest dat deze reactie onder de groene zoden werd gelegd.
Het is een normale reactie op het hoofdonderwerp die positief beoordeeld mag worden.

Ik ben gisteren ook al een aantal reacties tegen gekomen die dmv een -1 first post naar beneden waren gehaald. Er is in mijn ogen iemand die niet helemaal door heeft waar die mee bezig is, misschien is het tijd om deze 'moderaties' te verzamelen en om te kijken of hier één persoon aan schuldig is of dat het er meerdere zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:57

ikkes

In diepe rouw

Zie: Topic: waarom worden de bovenste reacties altijd 1st post gemod?
Een paar topics lager.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die eerste was dus zeer zeker niet een bovenste reactie. Ik vermoed dat het op deze manier geven van first post het geven van een verkapte troll is, men gelooft blijkbaar dat de modbot onderscheid maakt tussen tags, ik heb eerder het idee dat geregistreerd wordt of een reactie naar minder dan 0 wordt gemodereerd.