Hey, ik heb al heel lang een mooi mircosoft stuurtje, waarmee ik aardig wat uurtjes zoet ben geweest, en dan vooral met het spelen van dethkarz (oid) Driver, destruction derby, en midtown madnnes (hoewel dat toch wat minder koel was)
Dethkarz was een futuristisch uitziende game (die er nog steeds aardig uitziet denk ik, draaide het op mijn p350, maar ut was gewoon gut
)
en dat spel was wel zoo koel
, gewoon lekker racen, geen technische sjit met instellingen, vlammen
en natuurlijk je nmy neerhalen met het nodige aan bommetjes en kogeltjes.
heel erg vermakelijk, vooral over lan
driver was echt HET ultieme spel, de besturing van de auto's was zoo heerlijk, heb het sindsdien nooit meer terug gevoelt bij een race spel. geweldig
gta3, ook heeeel leuk, maar jammer dat er niet zoveel aan stuurtjes is besteed
als dat spel een mp krijgt (waar http://www.gta3mta.tk/ atm mee bezig is, doing a great job guyz :x ) dan ga ik het echt weer spelen.
wat is de vraag :
zijn er nowadays nog spellen die een beetje in de richting komen van het hiervoor genoemde? racen op een baan vind ik nix, zoals need 4 speed (hoewel ik dat ook een tijdje heb gedaan, dat politiechase was wel elite)
ik wil een spel met een beetje vrijheid, of met wat knal werk
en het liefst mp
Dethkarz was een futuristisch uitziende game (die er nog steeds aardig uitziet denk ik, draaide het op mijn p350, maar ut was gewoon gut
en dat spel was wel zoo koel
heel erg vermakelijk, vooral over lan
driver was echt HET ultieme spel, de besturing van de auto's was zoo heerlijk, heb het sindsdien nooit meer terug gevoelt bij een race spel. geweldig
gta3, ook heeeel leuk, maar jammer dat er niet zoveel aan stuurtjes is besteed
als dat spel een mp krijgt (waar http://www.gta3mta.tk/ atm mee bezig is, doing a great job guyz :x ) dan ga ik het echt weer spelen.
wat is de vraag :
zijn er nowadays nog spellen die een beetje in de richting komen van het hiervoor genoemde? racen op een baan vind ik nix, zoals need 4 speed (hoewel ik dat ook een tijdje heb gedaan, dat politiechase was wel elite)
ik wil een spel met een beetje vrijheid, of met wat knal werk