Toon posts:

Op zoek naar een driver..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mods-->Please sluit dit topic niet, ik heb ongeveer 2 uur zitten zoeken en word er nu gek van!!

Ik zoek de driver van de geluidskaart Soundblaster PCI 64. Het is voor w98SE.

Please help me out here...

Verwijderd

heb je op de site van creative gekeken?

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

http://www.americas.creat...cat=11&os=2%2C3&subcat=17

Kan me wel voorstellen dat ze hem dicht gooien overigens

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

hier http://www.driversguide.com/ kan je ook veel soorten drivers vinden en www.google.com trouwens ook :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:41:
Mods-->Please sluit dit topic niet, ik heb ongeveer 2 uur zitten zoeken en word er nu gek van!!

Geef dan aan waar je hebt gezocht, nu zou ik dit topic alsnog sluiten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Die dodo naast me heeft gezocht via driversguide.com, google etc.

Maar nu ben ik ff naar de site van creative gegaan en daar staan wel wat drivers.

Don't blame me, blame

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:50:
Maar nu ben ik ff naar de site van creative gegaan en daar staan wel wat drivers.

http://gathering.tweakers...t_messages/607412#drivers
* Probeer de Windows 2000 drivers. Die werken in 99% van de gevallen, omdat XP en Windows 2000 in principe qua kern weinig verschillen.
* Probeer de sites die hier staan.
* Probeer de site van de fabrikant. Misschien heeft die wel een how-to online staan
* Probeer te zoeken via Google met termen als "XP Teles ISDN"
* Gebruik, indien mogelijk, een standaarddriver. Vooral bij analoge modems en beeldschermen werkt dit in 90% van de gevallen. Als XP beweert dat je drivers 'niet gecertificeerd' (niet getest door MS) zijn en daarom (eventueel) niet goed zullen werken, kun je ze toch gerust proberen. In 90% van de gevallen zal het gewoon werken.
* Weet je niet wat voor kaart je in je systeem hebt? Haal de kaart uit je computer en bekijk 'm es goed. Noteer alle nummers, kreten en namen die je kunt vinden en begin een zoektocht via Google.com.
Op welke keywords heb je dan zoal gezocht?

Vragen mag best, ookal lijkt het in jouw ogen een 'domme vraag', maar geef dan duidelijk aan wat je zelf al hebt gedaan. Anders gaat je topic alsnog dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door blackd op 01-03-2003 14:54 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 20:39

ThaHandy

Discovery Channel

• RedVox
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Hmm vraag me af of je dan wel de reacties leest... heb je een kant en klare link gegeven naar de bewuste driver's. :'(

/off topic: Blackd, gaaf icoontje :)

[ Voor 20% gewijzigd door RedVox op 01-03-2003 14:56 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:50:
Die dodo naast me heeft gezocht via driversguide.com, google etc.
PCI 64 Sound card drivers
En dit is slecht een van de velen. Waar heb jij op gezocht? Als ik hier op Ctrl-F ram en ik typ in "pci 64" krijg ik redelijk wat resultaten. En dat zal op google niet veel anders zijn gok ik. Als je in je openingspost neerzet waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom dit niet werkte, hoeven wij dit soort dingen niet aan te geven, want als jij gezocht heb op driverguide, zou je dit soort dingen wel hebben gevonden :).

Verwijderd

Topicstarter
het probleem dat je er zoveel vindt is het noujuist: het is niet meer duidelijk welke het WEL en NIET doen en misschien dat iemand hier dezelfde kaart heeft zodat diegene kan vertellen waar ie zn drivers vandaan heeft gehaald. We hadden namelijk al ongeveer 17(ECHT WAAR!!) andere drivers geprobeerd en die deden het ALLEMAAL niet.

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 15:06:
We hadden namelijk al ongeveer 17(ECHT WAAR!!) andere drivers geprobeerd en die deden het ALLEMAAL niet.

Geef dan aan welke je hebt geprobeerd!
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
# Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
# Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).

Pagina: 1