Toon posts:

amd k6 doorgefikt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb denk ik een amd k6 doorgefikt want als ik de pc opstart krijg ik niks te zien.
Ik heb een mobo socket 7 en dus een amd k6 gekegen. Ik helemaal blij.... ik zet em aan maar krijg een beetje vreemd geluid, net of de koeler aanloopt. Ik kreeg heel leuk Amd k6 in beeld 96 mb ram enz. Ik zet em weer uit na 2 minuten en neem hem mee naar huis. Ik maak em thuis open en zet em aan. Ik zie dat de koeler helemaal niet veel toeren maakt en min of meer aanloopt. Ik dus de pc uitdoen en een andere koeler erop, dat lukte wel aardig maar nooit meer beeld na die ene keer dat ie aanging. Ik doe er een pentium 100 in en ik kreeg wel weer beeld. Ik haal de amd proc eruit maar zie opzich niks branderigs. Hoe weet ik nou of ie is doorgefikt?

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
CPU eruit halen en kijken of je schroeiplekken ziet, anders even die cpu in een andere pc proberen. Laatst bij iemand gezien dat z'n mobo & cpu doorfikten, dus dat kan ook nog.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
Ik heb een amd k6-2 3 maanden alleen met een heatsink gekoeld :?

• _JGC_
  • Laatst online: 16:49
een K6 kan _VEEL_ hebben hoor. Ik ken iemand die z'n K6/2-400AFQ 2.2V een jaar lang op 3.2V heeft laten lopen. Sticker op de onderkant helemaal bruingeschroeid, maar werken vanaf 2.8V deed ie nog steeds :)

Heb hier een keer een K6/3-400AHX 2.4V @ 450 2.5V gehad met een coolermaster heatsink en een 8cm fan op een kroonsteen. Net aangesloten, opgestart: lijkt wel aardig. JAN! ETEN!... kom ik een uur later terug: wat stinkt hier zo... hmm, die k*tSavage4 wil ook weer es niet uit standby komen... jawel: 75 graden... na het ongelukje deed ie 450 2.0V :P

Een K6 legt het bijltje er niet zomaar bij neer.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

_JGC_ schreef op 01 maart 2003 @ 16:39:
een K6 kan _VEEL_ hebben hoor. Ik ken iemand die z'n K6/2-400AFQ 2.2V een jaar lang op 3.2V heeft laten lopen. Sticker op de onderkant helemaal bruingeschroeid, maar werken vanaf 2.8V deed ie nog steeds :)

Heb hier een keer een K6/3-400AHX 2.4V @ 450 2.5V gehad met een coolermaster heatsink en een 8cm fan op een kroonsteen. Net aangesloten, opgestart: lijkt wel aardig. JAN! ETEN!... kom ik een uur later terug: wat stinkt hier zo... hmm, die k*tSavage4 wil ook weer es niet uit standby komen... jawel: 75 graden... na het ongelukje deed ie 450 2.0V :P

Een K6 legt het bijltje er niet zomaar bij neer.
mijn routertje is een amd k6-2 @ 600 mhz >:) was een amd k6-2 450 mhz
nu @ 3.2 v @ mp 6 met een 100 mhz bus O-)
zo makkelijk branden ze niet door
maar zou het niet kunnen zijn dat dat mobo'tje gewoon problemen heb met k6 jes ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 14:34:
Ik heb denk ik een amd k6 doorgefikt want als ik de pc opstart krijg ik niks te zien.
Ik heb een mobo socket 7 en dus een amd k6 gekegen. Ik helemaal blij.... ik zet em aan maar krijg een beetje vreemd geluid, net of de koeler aanloopt. Ik kreeg heel leuk Amd k6 in beeld 96 mb ram enz. Ik zet em weer uit na 2 minuten en neem hem mee naar huis. Ik maak em thuis open en zet em aan. Ik zie dat de koeler helemaal niet veel toeren maakt en min of meer aanloopt. Ik dus de pc uitdoen en een andere koeler erop, dat lukte wel aardig maar nooit meer beeld na die ene keer dat ie aanging. Ik doe er een pentium 100 in en ik kreeg wel weer beeld. Ik haal de amd proc eruit maar zie opzich niks branderigs. Hoe weet ik nou of ie is doorgefikt?
Sorry dat ik het moet melden, maar een P100 is toch niet SuperSocket7?
Ik dacht dat K6-II en K6-III CPU's altijd in SS7 moesten zitten.
Een P100 & P133 ook nog zijn gewoon Socket5 CPU's.
Volgens mij kan je die niet zomaar ff erin stoppen?
Wat voor mobo heb je dus? Support ie uberhaupt wel een AMD K6?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53
Liam_xi schreef op 01 March 2003 @ 17:31:
[...]

P100 is socket7, supersocket7 is downwards compatible met een s7 socket

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb mijn oude k6-2 400@417 een keer doorgefikt door hem per ongeluk enkele uren aan te laten staan zonder dat het stekkertje van de ventilator aangesloten was. Echter ik zie er niks aan, geen schroeiplekken, rare luchtjes etc etc. Hij doet ut gewoon nie meer.

Catch a smile out there!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
P100 is socket 5

Als dat mobo alleen tot max Pentium 200 non mmx ondersteunt kun je ervan uitgaan dat het een single voltage mainboard is.
Single voltage wil zeggen minimaal 3.6 tot zo'n 4.0V op de i/o maar ook op de core spanning.

Ik denk niet dat een cpu die gemaakt is voor 2.2V 3.6V a 4.0 V zo leuk vindt.

Maarja, sinds blink182gassie aangeeft dat ie socket 7 mobo heeft neem ik aan dat ie ook de core spanning naar max 2.8V of liever lager heeft aangepast. (welk elk normaal socket 7 mainboard ondersteunt) Dus dat zal het probleem wel niet zijn.

Ik zou eff controleren of de memory timings niet te snel staan en de voltages goed staan.

PS:
Ik heb zelf overigens een K6-2 500 en een K6-2 300 passief gekoeld. :)
De K6-2 500 is de file/firewall/router server en draait 24/7.

De server is passief daar ie op de zolder staat en het in de zomer zonder meer 40 a 50 graden kan worden, alle fans zijn dood als ze 1 zomer hebben moeten doorstaan (olie droogt op) ... Zelfs de 90mm fan in de voeding staat momenteel stil :(
// die moet ik ook nog steeds vervangen. //

Heb ook nog een K6-2 350 ergens liggen als ik me niet vergis.
Die heeft altijd op 458Mhz met 2.7V gedraaid in een Asus TX97-E

Maar goed, ik wil bij deze dus bevestigen dat die K6-2 cpu's normaal echt niet kapot zijn te krijgen. ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Als ik de fan van m'n P3 733 stilzet kan ik nog een half uur BurnP6 op high priority draaien en als ik wat dan ook doe wat minder belastend is kan ik doorgaan tot in de oneindigheid....

En je wou zeggen dat jou K6 in 2 minuten doorfikt? :D

Ik zou alle jumper settings nog eens nalopen. Alle So7 mobo's die ik ken hebben erg veel jumpers.... ;). Voor die P100 heb je zeker ook een hoop jumpers moeten verzetten? Multiplier, voltage, single voltage... Check het allemaal nog eens een paar keer na. Probeer het geheel ook op een stuk karton, anders is er ook nog een kans dat je ergens sluiting met de kast maakt. Trouwens, is je voeding ook nog goed? Ik kan het me niet direct voorstellen, maar misschien trekt je voeding die P100 wel en een K6 niet...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Aike
  • Niet online
Hehe lol, iedereen begint (neem ik aan op mijn redelijk negatieve (niet zo bedoelde) reactie) verhalen van oude overclocks op te halen :) Niemand post hoe je kunt zien dat je cpu is doorgefikt. Maar ja als de firstpost het goeie antwoord is ;)

Helaas heb ik geen K6 verhalen, had in die tijd een P3.....en die zijn ook niet kapot te krijgen ;) :P

[ Voor 1% gewijzigd door Aike op 01-03-2003 18:05 . Reden: oeps, er meerdere posts met de oplossing :X :X ]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• dion_b
  • Registratie: September 2000

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Liam_xi schreef op 01 March 2003 @ 17:31:
[...]

Door DJSmiley - 01-03-2003 17:35
P100 is socket7, supersocket7 is downwards compatible met een s7 socket
Hmm... er is hier net een topic over geweest:
[NOHTML]amd k6 socket 5 of socket 7[/NOHTML]

Erin wordt verwezen naar meerdere links met correcte info over sockets en CPU's, waaronder deze:
http://users.erols.com/chare/sockets.htm

KBDE geeft het goed aan, de P100 is So5, een So7 is ermee backwards compatible, en "Super socket 7" bestaat niet, het is een marketingterm voor 1001 features die niets met de socket zelf te maken hebben.

On-topic:
[NOHTML]Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen[/NOHTML]

Oslik blyat! Oslik!

• Liam

Liam

Ok dit was onzin

[ Voor 94% gewijzigd door Liam op 01-03-2003 18:18 ]

• smvs
  • Niet online
oeh jee een k6-2 dood!
ik heb deze maand 2 van die oude bakken compleet opgeblazen ongeveer. 1 k6-2 mobo en 1 slot1 mobo. en ik kan er absoluut niet wakker van liggen. het lag ongetwijfeld aan mij, ik weet denk ik te weinig van die ouwe zooi. jumpertje hier, jumpertje daar en poef.

[ Voor 8% gewijzigd door smvs op 01-03-2003 19:18 ]

• Shunt

Shunt

Boe

smvs schreef op 01 March 2003 @ 19:17:
oeh jee een k6-2 dood!
ik heb deze maand 2 van die oude bakken compleet opgeblazen ongeveer. 1 k6-2 mobo en 1 slot1 mobo. en ik kan er absoluut niet wakker van liggen. het lag ongetwijfeld aan mij, ik weet denk ik te weinig van die ouwe zooi. jumpertje hier, jumpertje daar en poef.
erm wat wil je hier mee zeggen ?
dat het niet uit maakt ? dat het maar een K6-2 was ?
mschien heeft hij geen geld voor een nieuwe of is hij voor iemand anders ?

beetje nutteloos

Game PC

• _JGC_
Shunt schreef op 01 maart 2003 @ 16:44:
[...]

mijn routertje is een amd k6-2 @ 600 mhz >:) was een amd k6-2 450 mhz
nu @ 3.2 v @ mp 6 met een 100 mhz bus O-)
zo makkelijk branden ze niet door
maar zou het niet kunnen zijn dat dat mobo'tje gewoon problemen heb met k6 jes ?
Mag ik dan ff zeggen dat ik je niet geloof...
de meeste moederborden kunnen nml geen 6x100 draaien, dan worden ze instabiel. Een K6/2-450 is ook helemaal niet schaalbaar naar 600, dan mag je hem uncapped hebben met watercooling, anders kan het dus helemaal nooit.

* _JGC_ heeft een K6/3+ 450 die de 570 wel kan halen, maar de 600 niet: de chipset of het mobo blijft dan niet stabiel en loopt onder de CPU weg.

Let wel: een K6/3+ is een notebook CPU op 0.18 micron met ECC in z'n cache, dat is iets heel anders dan een K6/2'tje op 0.25 micron zonder ECC in z'n cache die ie niet heeft.

• Shunt

Shunt

Boe

_JGC_ schreef op 01 March 2003 @ 20:30:
[...]

Mag ik dan ff zeggen dat ik je niet geloof...
de meeste moederborden kunnen nml geen 6x100 draaien, dan worden ze instabiel. Een K6/2-450 is ook helemaal niet schaalbaar naar 600, dan mag je hem uncapped hebben met watercooling, anders kan het dus helemaal nooit.

* _JGC_ heeft een K6/3+ 450 die de 570 wel kan halen, maar de 600 niet: de chipset of het mobo blijft dan niet stabiel en loopt onder de CPU weg.

Let wel: een K6/3+ is een notebook CPU op 0.18 micron met ECC in z'n cache, dat is iets heel anders dan een K6/2'tje op 0.25 micron zonder ECC in z'n cache die ie niet heeft.
hij loopt tog echt 600 mhz hoor
idd wel uncaped (dat was wel een ongelukje btw :D hij werd zo heet dat hij gewoon los kwam te zitten O-)
hij is gekoeld door een van de zwaarste amd thunder bird coolers en daar onder een 70W tec _/-\o_ dat is idd wel wat andere koek
btw alle briges zijn actief gekoeld
die tec was eik bedoel voor vidkaart maar ben er nooit aan begonnen

Game PC

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De meeste supersocket 7 borden zijn gemaakt voor een 100 mhz FSB. Dus waarom zouden ze dan instabiel worden?

• Liam

Liam

Volgens mij wordt je mobo /chipset ook niet instabiel maar trekt je CPU het gewoon niet.
De K6 serie is nou niet echt "king"in OC'en.
Als je het vergelijkt, met de King-Celleron366@550.
Probeer maar eens je K6-2 lekker op te fokken, dan loop je als snel tegen de grens aan.
550+ enz. is gewoon de limit van de core die bijna alle K6'en gebruiken.

• _JGC_
Liam_xi schreef op 01 March 2003 @ 21:30:
Volgens mij wordt je mobo /chipset ook niet instabiel maar trekt je CPU het gewoon niet.
De K6 serie is nou niet echt "king"in OC'en.
Als je het vergelijkt, met de King-Celleron366@550.
Probeer maar eens je K6-2 lekker op te fokken, dan loop je als snel tegen de grens aan.
550+ enz. is gewoon de limit van de core die bijna alle K6'en gebruiken.
Die CPU moet het gewoon trekken, de K6/3+ is een nieuwere core, ze hebben dat ding pas na de introductie van de Athlon uitgebracht en hebben bij het ontwikkelen van de K6/2+ en K6/3+ diverse nieuwigheden van de Athlon gebruikt (ECC cache, 0.18 micron, 3DNow Extended). Zo'n CPU moet gewoon meer in zitten. Vreemde is ook dat je mensen met ALi borden soms wel eens boven de 600MHz ziet zitten, maar mensen met VIA MVP3 borden dus echt helemaal nooit.

Verder zit je ook nog met de stroomvoorziening van vage Socket7 borden. Iedereen die veel met Supersocket7 gedaan heeft kent waarschijnlijk wel de DFI P5BV3+ en K6BV3+ borden. De P5BV3+ was volgens DFI geschikt tot de K6/3-400 2.2V en de K6/2-450 2.4V, hoger werd niet ondersteund. Vervolgens ga je zelf te werk: een K6/2-550 werkt ook wel... twee maanden later het voltageregulatiecircuit van het mobo helemaal uitgefikt :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry was effe weg, het is een single moederbord en ik kreeg die pentium 100 erin dat werkt redelijk. Hij zegt alleen cpu is unworkable of has been changed, check cpu soft in bios. Dan druk je f1 voor verder te gaan en krijg je besturingssysteem ontbreekt :) Ik ga dus naar de bios en zie staan: Cpu name intel pentium. Cpu speed 133 en cpu power plane: single voltage en plane voltage 3,52 volt

Edit: vergeten te zeggen: Als ik wat verander in de bios en dan F10 druk save en exit. Start ie niet meer op. Als ik hem dan handmatig uitzet... start ie later wel weer op maaar wel met die ouwe waardes. Das toch lastig.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 18:41 ]

• KBDE
@blink182gassie:

Had je nu voltages aangepast of niet toen je die K6 erin hebt gedumpt ? (IS het nu trouwens een K6 (tot max 233mhz) of een K6-2 of K6-3 oid (vanaf 266mhz) ?

Mocht je nu niet de voltages hebben aangepast EN het betreft een K6-2 (oid) dan hoef je verder geen moeite meer te doen.... Misschien kun je er dan nog een leuke sleutelhanger van maken ofzo ;)

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

KBDE schreef op 03 maart 2003 @ 01:58:
@blink182gassie:

Had je nu voltages aangepast of niet toen je die K6 erin hebt gedumpt ? (IS het nu trouwens een K6 (tot max 233mhz) of een K6-2 of K6-3 oid (vanaf 266mhz) ?

Mocht je nu niet de voltages hebben aangepast EN het betreft een K6-2 (oid) dan hoef je verder geen moeite meer te doen.... Misschien kun je er dan nog een leuke sleutelhanger van maken ofzo ;)

K6 gaat tot 300MHz (tem 200 is 2,9V, 266 en 300 zijn 3.2V en 233 kan beide zijn)
K6-2 begint bij 266MHz (2.2V) en de K6-3 begint op 400MHz (2.4V)

Er is dus nogal wat overlap :z

Oslik blyat! Oslik!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

KBDE schreef op 03 maart 2003 @ 01:58:
@blink182gassie:

K6 gaat tot 300MHz op voltages tussen 3.2V en 2.2V :o

En mbt die sleutelhanger- wees daar niet zo zeker van; ik ken verhalen van mensen die hun 2.2V K6-2 maanden op 3.3V gedraaid hebben zonder dat het opfikte. K6 CPU's zijn idioot gevoelig voor ESD, maar je kunt ze qua voltage afgrijselijk misbruiken voordat ze de geest geven :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben erachter: het WAS een amd k6 200 mhz dus die draait op 2,9 volt en de bios stond op 3,52. Pittig gefikt heeft ie dus denk ik. Nu draait ie met die pentium 100 wel. Wel jammer dat die amd verne*kt is. Maarja.... iemand kopen?

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk doorgefikt, mijn K6-2 450 vond 3,52V ipv 2,4 ook niet zo leuk :+

Kan ik een K6-2 400/AFQ (2,2V) veilig op 2,8V draaien? :?
Er zit een Socket 7 koeler op met heatsink van ca. 2CM hoog en een fannetje :)
Er zit nu een IDT Winchip C6 200MHz in :O

• KBDE
dion_b schreef op 03 March 2003 @ 03:22:

[...]

K6 gaat tot 300MHz op voltages tussen 3.2V en 2.2V :o

En mbt die sleutelhanger- wees daar niet zo zeker van; ik ken verhalen van mensen die hun 2.2V K6-2 maanden op 3.3V gedraaid hebben zonder dat het opfikte. K6 CPU's zijn idioot gevoelig voor ESD, maar je kunt ze qua voltage afgrijselijk misbruiken voordat ze de geest geven :o
Maar de oude K6's gaan maar tot 233Mhz, daar gaat het me om (voltage issue, de nieuwere K6 266 en hoger draaien allemaal zo rond de 2.2v, als je die op 3.6V zet overleeft ie dat niet...

Ik heb zelf overigens ook een K6-2 350 op 3.2 V en ook tijdelijk op 3.3V laten draaien. Dat overleeft ie nog wel, maar bij 3.4 a 3.5 volt is echt de grens. ga je daar overheen dan is ie vaak meteen dood.

Wat ik echter niet snap is dat een normale K6-200 het niet heeft overleeft... DAT lijkt me heel erg sterk.

@ blink182gassie:

Test nog eens, zet je hem eens op 2.5x 66 ofzo. (166)
En voltage zo dicht mogelijk bij specs. (3.3V single voltage is echter ook al goed genoeg)

Lijkt me heel erg sterk dat die cpu dood is.
Zou misschien ESD kunnen zijn geweest, maar ja...

Ach ja, suc6 ermee :P

Is wel leuk om met die oude zooi te spelen, maar meer dan dat heb je er eigenlijk ook niet aan >:)

• KBDE
Erik1 schreef op 03 maart 2003 @ 17:04:
Waarschijnlijk doorgefikt, mijn K6-2 450 vond 3,52V ipv 2,4 ook niet zo leuk :+

Kan ik een K6-2 400/AFQ (2,2V) veilig op 2,8V draaien? :?
Er zit een Socket 7 koeler op met heatsink van ca. 2CM hoog en een fannetje :)
Er zit nu een IDT Winchip C6 200MHz in :O
Als je er voor zorgt dat ie niet te warm wordt zou dat geen probleem moeten zijn.
Mot je hem op 2x 66 instellen = 400mhz

PS: Welk mobo ? Wellicht zijn er ook onofficiele settings voor lagere voltages dan 2.8V

[ Voor 14% gewijzigd door KBDE op 03-03-2003 17:14 ]

• Erik1
  • Niet online
KBDE schreef op 03 March 2003 @ 17:12:
[...]

PS: Welk mobo ? Wellicht zijn er ook onofficiele settings voor lagere voltages dan 2.8V
Siemens D1025 System board (430TX Chipset)

In de handleiding staat alleen:

Setting the processor core voltage
Processor typeJumper VCore
Intelnot inserted
AMD-K6 - 166
AMD-K6 - 200
connected to 1-2
AMD-K6 - 233connected to 2-3

Optie 2 zijn processors van 2,9V (sorry niet 2,8)

Voor de rest kan ik niets vinden.

• KBDE
intel = 2.8V
K6-166 en 200 = 2.9V
K6 233 = 3.2V

Maar ja, als dat de enigste jumpers mogelijk heden zijn wordt het idd een beetje moeilijk om lager dan 2.8V in te kunnen stellen.

Mja, als je de K6-2 hebt liggen dan zou ik hem gewoon erin dumpen (moet je Vcore op intel instellen = 2.8V)

Wel zorgen voor voldoende koeling natuurlijk.

Suc6

• Erik1
  • Niet online
KBDE schreef op 03 March 2003 @ 19:20:
intel = 2.8V
K6-166 en 200 = 2.9V
K6 233 = 3.2V

Maar ja, als dat de enigste jumpers mogelijk heden zijn wordt het idd een beetje moeilijk om lager dan 2.8V in te kunnen stellen.

Mja, als je de K6-2 hebt liggen dan zou ik hem gewoon erin dumpen (moet je Vcore op intel instellen = 2.8V)

Wel zorgen voor voldoende koeling natuurlijk.

Suc6
Ik denk dat ik hem toch maar op 2,9 zet want intel kan ook 3,52V zijn :X (oudere pentiums als de pentium 75) een intel op 2,8 is bijv een 200MHz MMX (denk ik)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Erik1 schreef op 03 maart 2003 @ 17:33:
[...]

Siemens D1025 System board (430TX Chipset)

In de handleiding staat alleen:

Setting the processor core voltage
Processor typeJumper VCore
Intelnot inserted
AMD-K6 - 166
AMD-K6 - 200
connected to 1-2
AMD-K6 - 233connected to 2-3

Optie 2 zijn processors van 2,9V (sorry niet 2,8)

Voor de rest kan ik niets vinden.
Hier kan je de handleiding voor je D1025 van Siemens vinden:
http://www.eastcomp.de/suppsiemens.htm

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• KBDE
Erik1 schreef op 03 March 2003 @ 21:15:
[...]

Ik denk dat ik hem toch maar op 2,9 zet want intel kan ook 3,52V zijn :X (oudere pentiums als de pentium 75) een intel op 2,8 is bijv een 200MHz MMX (denk ik)
Mja, lijkt me sterk..
Ik persoonlijk vindt 2.9V toch al een beetje aan de te hoge kant.
Die intel instelling lijkt me goed.
Anders moet je voor de zekerheid eff de multimeter erbij pakken :) Meten is weten :P

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Erik1 schreef op 03 March 2003 @ 21:15:
[...]

De Pentium 60 en 66 waren zelfs 5 V.

• Erik1
  • Niet online
OlafvdSpek schreef op 04 maart 2003 @ 09:10:
[...]

De Pentium 60 en 66 waren zelfs 5 V.
maar geen socket 7 dus dat kan het niet zijn :P
Pagina: 1