Het viel niet mee om hier een topictitel voor te formuleren, maar mijn probleem komt op het volgende neer: Ik heb twee harde schijven besteld van het type "DiamondMax Plus 9". Eén exemplaar met 8mb cache, en één met 2mb. Nu liggen er twee schijven voor mij, en er staan exact dezelfde gegevens op.
Hoe kom ik er nu achter welke schijf 8mb cache heeft, en welke 2mb? Het liefst wil ik dit natuurlijk kunnen zien zonder de schijven aan te hoeven sluiten / benchmarken
De site van maxtor was mij hierbij niet erg behulpzaam, want het enige dat ik kan vinden is het model DiamondMax plus 9 in een 8mb en in een 2mb cache versie geleverd kan worden, maar dat wist ik dus al
De serienummers zijn uiteraard wel verschillendMaxtor Diamondmax Plus 9
80 GB ATA/133 HDD
.....
Code: YAR41VWO
Hoe kom ik er nu achter welke schijf 8mb cache heeft, en welke 2mb? Het liefst wil ik dit natuurlijk kunnen zien zonder de schijven aan te hoeven sluiten / benchmarken
De site van maxtor was mij hierbij niet erg behulpzaam, want het enige dat ik kan vinden is het model DiamondMax plus 9 in een 8mb en in een 2mb cache versie geleverd kan worden, maar dat wist ik dus al
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©