als ik een cd brand dan gaat het helemaal goed (soms een blauw scherm of restarter).
als ik dan die game wil installeren dan geeft ie bv een fout : fault in language.cab
en gaat het installeren duzz niet verder.
ik word er gek van want dit is al mijn 3e brander die ik heb en geeneen werkt
ik heb gehoord als ik DMA uit zet dan moet het opgelost zijn maare ik kan DMA niet vinden onder Config-scherm en dan hardware
of rechtermuisknop op deze computer en dan hardware en dan mijn brander opzoeken en dan eigenschappen, ik kan nergens DMA vinden (om het uit te zetten) 
en als ik installeer (van een game) met die brander dan start de computer ook ineens opnieuw op.
ik heb eerst een Aopen 24 x brander gehad die deed het prima maar begon oplaatst ook vreemd te doen duzz heb ik een lite on geruild (garantie) en toen die getest die deed hetzelfde duz toen een aopen 52 X brander opgehaald die deed ook hetzelfde. duzz is het nou puur toeval dat die branders stuk zijn of is er iets mis met mijn compu ( ik heb windows Xp al opnieuw geinstalleerd )
mijn gewone cd speler installeerd wel goed zonder opnieuw opstarten enzo
Systeem **
Amd duron 800 mhz
512 mb Sdram
geforce 2 mx 400
Chaintech 7aja2/100 moederbord met Via Apollo Kt133A chipset.
Aopen Brander 52x24x52x
Aopen cd-romspeler 48x
Windows XP PRO
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben oplaatst radeloos
als ik dan die game wil installeren dan geeft ie bv een fout : fault in language.cab
en gaat het installeren duzz niet verder.
ik word er gek van want dit is al mijn 3e brander die ik heb en geeneen werkt
ik heb gehoord als ik DMA uit zet dan moet het opgelost zijn maare ik kan DMA niet vinden onder Config-scherm en dan hardware
en als ik installeer (van een game) met die brander dan start de computer ook ineens opnieuw op.
ik heb eerst een Aopen 24 x brander gehad die deed het prima maar begon oplaatst ook vreemd te doen duzz heb ik een lite on geruild (garantie) en toen die getest die deed hetzelfde duz toen een aopen 52 X brander opgehaald die deed ook hetzelfde. duzz is het nou puur toeval dat die branders stuk zijn of is er iets mis met mijn compu ( ik heb windows Xp al opnieuw geinstalleerd )
mijn gewone cd speler installeerd wel goed zonder opnieuw opstarten enzo
Systeem **
Amd duron 800 mhz
512 mb Sdram
geforce 2 mx 400
Chaintech 7aja2/100 moederbord met Via Apollo Kt133A chipset.
Aopen Brander 52x24x52x
Aopen cd-romspeler 48x
Windows XP PRO
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben oplaatst radeloos