Outlook XP en wachtwoord mail onthouden

Pagina: 1
Acties:

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Begrijp me goed ; ik heb de search gebruikt, daar staan meerdere topics in die mijn probleem omschreven, zonder een echte oplossing.
Het probleem is namelijk dat iedere keer als ik mail heb, Outlook mn wachtwoord vraagt...je kan klikken wat je wilt op wachtwoord onthouden ; dit helpt niet.
Volgens de Knowledge Base moet je een bepaalde sleutel aanpassen in je registry, dit heb ik gedaan precies zoals er staat zonder soelaas.

Is er geen patch die door iemand is gemaakt>? Outlook opnieuw installen hielp niet in ieder geval.
:?

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

pbd

ik weet niet welke registerinstelling je hebt geprobeerd maar Outlook 2000 had eenzelfde probleem die hiermee werd opgelost:
http://www.jsiinc.com/SUBG/TIP3100/rh3173.htm

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
En dat gelukte niet...

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Heb je alle updates van Microsoft Office?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
midget schreef op 01 maart 2003 @ 20:16:
Heb je alle updates van Microsoft Office?
Kan ik ook eens proberen, nog niet aan gedacht... :)

• Bartez
  • Laatst online: 08-09 13:50
opgelost inmiddels, zit namelijk met hetzelfde probleem....

voorheen nooit last van gehad (met 3 accounts)
nu heb ik er 10 in staan.....en nu ineens last van, ook reg tweak al geprobeerd, maar nog steeds niks....

oftewel....is er inmiddels al een oplossing voor?

• Bartez
btw....als ik er maar 4 accounts van maak werkt het wel.....zit er een limiet op ofzo?

daarnaast staat het wachtwoord WEL in de pop-up die verschijnt, alleen staat het vinkje uit wat zegt dat ie het moet onthouden....erg vaag....

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zelfs als het je eigen topic niet is, dan is kicken binnen 24 uur niet toegestaan, zie ook de FAQ Forumgedrag - Not-done.

En heb je de laatste updates al geinstalleerd zoals werd aangeraden?

Verder staat de oplossing die HomeY aangaf inmiddels ook in de SA-FAQ :).

• Bartez
sorry, kicken was niet de bedoeling...had ff moeten editen....
maar ik heb alles geupdate en alle oplossingen tot nu toe geprobeerd, zonder resultaat. ja ok het werkt tot 4 accounts, zet ik er dan 1 bij, dan kan ik het vergeten....

kan het misschien liggen aan het feit dat ik meerdere e-mailadressen heb van mijn website, die een zelfde login hebben, maar andere aliassen.....zou dat een reden kunnen zijn, als ik namelijk maar 1 van die aliassen in mijn outlook zet werkt het wel....anders niet...

heb net ff geprobeerd met een andere user van mijn site.....die pakt hij er wel bij zonder gedonder......

het lijkt in mijn geval dus aan die meerdere aliassen te liggen....

sorry, ga daar ff een nieuwe topic over openen, dit is namelijk het probleem van mij....ik wil met meerdere aliassen kunnen versturen....vandaar die extra accounts....ontvangen lukt met 1 enkel account wel....

[ Voor 48% gewijzigd door Bartez op 08-05-2003 20:52 ]

Pagina: 1