Toon posts:

energie stralingsveld??

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kennis, die zodra hij achter een computer gaat zitten blauwe schermen of crashes veroorzaakt :o

let wel... hij raakt geen toets aan, het maakt niet uit of het zijn eigen computer is of die van een ander. zodra hij wegloopt bij de computer is het euvel verholpen, schuift hij aan, hup, computer loopt vast...

dit is serieus bedoeld, geen flauwe grap. heeft iemand dit eerder meegemaakt, en iemand een idee wat de oorzaak kan wezen :? :?

het is nogal lastig want hij is installateur. het gebeurt ook niet altijd, maar wel vaak. net als of hij zichzelf "negatief" kan laden. maar hij heeft zelf ook geen flauw idee wat hij dan precies doet.

Verwijderd

whehe
heb het zelf ook een tijdje gehad
je bent volgens mij inderdaad omgeven door een energie veld ('chi' zoals de chinesen het noemen )
en dat ken best eens wel storen

Verwijderd

Heb weleens gelezen dat mensen die zich bezighouden met meditatie ed, en zichzelf 'opladen' met ademhalingsoefeningen en visualisatie ook dat soort verschijnselen kunnen veroorzaken. Maar zelf ken ik niemand die zich daarmee bezighoudt.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 november 2000 10:28 schreef solidsurfer het volgende:
Heb weleens gelezen dat mensen die zich bezighouden met meditatie ed, en zichzelf 'opladen' met ademhalingsoefeningen en visualisatie ook dat soort verschijnselen kunnen veroorzaken. Maar zelf ken ik niemand die zich daarmee bezighoudt.
Ik zal het hem eens vragen... Interessant eigenlijk... :o

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Volgens mij heb ik het ook. (Niet dat ik in chi-velden geloof, dit is meer een manier om mijn computer-perikelen van gisteravond van mij af te schrijven.)

Ik ging gisteren een ISDN kaart in mijn computer zetten. Open maken, ISDN-kaart erin, op aan-knop drukken: hij ging niet aan. Hm.
PCI ISDN-kaart eruit, op aan-knop drukken: hij ging wel aan. Vreemd.
ISDN-kaart is een ander slot: niet aan.
ISDN-kaart in nog een ander slot: niet aan.
ISA ISDN-kaart gepakt: hij gaat niet aan.
Zonder ISDN-kaart zijn er geen problemen.

Computer op zijn zijkant gelegd om er beter bij te kunnen, ISDN-kaart erin: hij gaat aan!
Computer weer rechtop gezet: hij gaat niet aan!
Op zijn zijkant: aan.
Rechtop: niet aan.

Volledig bizar dus. Honderden dingen aangedrukt, vastgehouden, weet ik het wat. In iedere combinatie ging hij aan, behalve ISDN-kaart + rechtop. Uit arren moede heb ik een andere kast gepakt en heb ik het moederbord op de voeding van die andere kast aangesloten. Toen deed 'ie het helemaal niet meer, maar ik kan hem ook wel verkeerd hebben aangesloten.

Dus ik alles weer goed doen, voedingsstekkertjes terug. Het enige wat veranderd was wat dat er nu een andere stroomkabel in mijn computer zat... en hij deed het! Met ISDN en rechtop! Ik snap er niets van! Het is bizar, absurd! Ik heb een negatief chi-veld, een soort Sphere of Chaos, en God is een hele evil Dungeon Master ofzo...

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt me meer een probleem van technische aard, want bij bepaalde handelingen deed iets het wel of niet...
wat ik bedoel is dus dat deze persoon helemaal niks doet, maar gewoon aanwezig is.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Weet ik ook wel, maar het moest mij gewoon even van het hart :)

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

*D

Verwijderd

:?

Verwijderd

LD blijf asjeblieft van computers af :P

levensgevaarlijk zulke prutsers ;) *D

Verwijderd

Ik had het met een Voodoo kaart van Magic ofzoiets. Het installeren van de kaart ging , maar als ik spellen ging spelen en de 'glide' optie was geactiveerd kreeg ik allemaal rare storingen (een soort ruis, wat je ook hebt bij een tv die niet op een zender staat afgesteld)
Naja, ik dacht dus gewoon dat dat een fout was in die video kaart.
Maar toen een maat van me een spel zat te spelen en ik ging beneden wat drinken halen, zei hij toen ik weer boven kwam dat de ruis weg was. Ik blij, maar naarmate ik dichter bij de pc kwam werd de ruis steeds erger!
En later kocht die gast ook zo'n voodoo kaart, en ja hoor, als ik er niet bij was had ie geen problemen, maar zodra ik op zijn kamer kwam, heel zun beeld vol ruis!
Echt raar gewoon, misschien dat het dan toch zo'n negatief stralingsveld is. Hoe ik er aan kom weet ik ook niet.
Die kaart is trouwens wel het enige waarbij storingen optreden.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Misschien is het uit evolutionair oogpunt handig als we mensen die zulke storingen veroorzaken doodmaken. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-01 15:21
Ho ho mr. Atheist, zeg nou niet zulke gemene dingen!

Je weet toch wel dat een mens door bepaalde acties een energieveld kan creeren dat interfereert met microelectronica? Vooral duppelgepolariseerde transversaal magnetische velden schijnen de boosdoener te zijn. Maar daarvan is de blauwkleurige variant weer juist gunstig. Deze loopt namelijk precies in tegenfase met de interne chivelden van CPU's (mits ze 0.25u zijn) waardoor je beter kan overklokken.

Maar dat helpt natuurlijk de mensen niet die aan andersoortige energievelden lijden. Ik las op een Indiase webpage van de beroemde paragnost Sai Baba dat het eten van brocoli je aura zo reinigt dat men van harte kan tweaken. Brocoli is namelijk een krachtige bron van dielektrische straling. Deze reflecteerd gedeeltelijk de negatieve chi. Het schijnt dat je energieveld na het eten van brocoli van kleur verandert.

Dus er is nog hoop voor deze mensen!

Verwijderd

Topicstarter
interessant :)

nou maar hopen dat hij broccoli lust :9 :)

Verwijderd

Als je niets te zeggen hebt, doe het dan ook niet.

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 10:28 schreef solidsurfer het volgende:
klopt en hiermee bewerkstellig je psychokinese

er zijn talloze proeven gedaan en het bestaan van psychokines is daaruit gebleken

mensen die dus storingen veroorzaken hebben mijn inziens dus een psychokinetische gave maar zijn het zichzelf niet bewust en hebben het ook nog niet onder controle

effe een kwoot
Experimenten met random-number-generators (RNG) zijn het moderne equivalent van de experimenten met de dobbelstenen en werden oorspronkelijk in 1959 gebruikt door Schmidt (Boeing Laboratories). Doordat er bij de RNG een volledig geautomatiseerde en vlugge verwerking en analyse van de data mogelijk is, werden de dobbelsteenexperimenten al vlug overbodig. Een RNG is een electronisch circuit dat herhaaldelijk bits (getal 1 of 0) produceert. De moderne RNG produceert toevalsgetallen op basis van het radioactief verval van het element strontium of op basis van electrische fluctuaties (electronic noise). Een proefpersoon dient bij dit experiment mentaal de output van de RNG te bepalen. Bijvoorbeeld door de proefpersoon te vragen om de RNG het getal 1 meer te laten produceren dan het getal 0. Het experiment is dan geslaagd wanneer het getal 1 meer werd geproduceerd dan het toeval voorspelde. De proefpersoon krijgt tijdens het experiment gewoonlijk feedback via een grafisch programma op computer of een robotarm die reageert op de resultaten. Een meta-analyse (Radin en Nelson, 1989) van RNG-experimenten tussen 1959 en 1987 vertoonde een uiterst significant resultaat (p=.000000001). Uit deze meta-analyse bleek verder dat de vroegere dobbelsteenexperimenten dezelfde algemene positieve resultaten vertoonden en dus succesvol gerepliceerd waren. Dobyns van het Princeton University PEAR lab deed in 1996 een meta-analyse van de 1262 studies die sinds 1987 werden uitgevoerd. Hij kwam tot de conclusie dat zijn resultaten overeenkwamen met die van de meta-analyse van Radin en Nelson, wat betekende dat het ondezoek van het PEAR lab een gelukte replicatie was van de resultaten van de vorige drie decennia.
ik ga nog effe zoeken naar een online test
[ edit ]

hier kun je tests doen
www.fourmilab.ch/rpkp/experiments/

Verwijderd

dat hebben ze daar bij micro$oft gewoon ingeprogrammeerd joh, random bluescreens. dat dat nou toevallig gebeurt terwijl die vriend erachter gaat zitten...:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 19:10 schreef Gul'Dan het volgende:
dat hebben ze daar bij micro$oft gewoon ingeprogrammeerd joh, random bluescreens. dat dat nou toevallig gebeurt terwijl die vriend erachter gaat zitten...:)
Oh is dat het gewoon... :)

Verwijderd

Leuk om dit onderwerp te zien! Misschien is hier wel de verklaring voor m'n zus gevonden als ze achter een PC gaat zitten. Ze kan aura's zien en dat sluit mooi aan op het stukje van solidsurfer.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

Elvhenk

Madam Mikmak

Hihi, meestal sluit mijn energieveld aardig aan bij de puter (goddank) en andere apparatuur.
Maar past op wanneer ik me link maak! haha. Ik heb (vermoedelijk) wel eens een fax spontaan laten ontbranden. Ik zat op m'n werk, en ik zat me op te vreten. Ineens ruik ik zo'n verbrand plastic lucht, dat kwam uit de fax. De dag erop kwam de monteur (ik dacht nog: misschien is het heel normaal) en die zei "nog nooit zoiets gezien!". |:(

Lampjes willen ook nog eens spontaan sneuvelen, bij oververhitting van mijn kant. Mijn man is daar ook vrij goed in trouwens.

Verwijderd

mpjes willen ook nog eens spontaan sneuvelen, bij oververhitting van mijn kant. Mijn man is daar ook vrij goed in trouwens.
ehmm...
lampjes sneuvelen bij mij ook regelmatig, bij iedereen trouwens, maar volgens mij komt dat toch meer door slijtage dan door mijn zogenaamde energieveld.

Een lamp heeft nou eenmaal een bepaalde levensduur, en die is niet zo heel groot.
Hetzelfde geldt voor een fax en voor elk ander apparaat.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:12

Elvhenk

Madam Mikmak

Ja scheet, maar ik bedoel 3 lampjes achter elkaar, binnen 2 dagen. Normale kwaliteit lampjes en dat het vierde peertje dan gewoon maanden blijft branden.
De fax was een paar maanden oud.

Verwijderd

maar ik bedoel 3 lampjes achter elkaar, binnen 2 dagen.
dit hoeft echt niet door je energieveld te komen hoor...

bijvoorbeeld, wat ook zou kunnen helpen, is: minder stevig erin draaien.
Kunnen ze niet goed tegen... microscopische scheurtjes in het glas, heel langzaam gaat zuurstof naar binnen, gloeidraad wordt geoxydeerd, en wanneer dit voldoende gebeurd is "geeft de lamp de geest" :)
De fax was een paar maanden oud.
zonde...

Verwijderd

Topicstarter
lampjes die je met je vingers beetpakt gaan snel kapot, altijd beetpakken met een doek

Verwijderd

in je frustratie of woede wek je een enorme hoeveelheid (Psychische) energie op
als je dat niet op een fysieke manier uit (door je bijv. uit te leven op een bokszak ofzow ) dan gaat het op een andere manier een uitweg zoeken
wat dus nadelige gevolgen kan hebben voor apparaten of personen waar je kwaad op bent

Verwijderd

Hmm...toch maar even een bokszak kopen dan :)
Pagina: 1