IE 5.2 voor MacOSX & Tweakers.net crasht bij resize

Pagina: 1
Acties:

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Zoals de topic al aangeeft ;-) Ik gebruik MS IE 5.2 voor Mac OS X 10.2 op een iBook 600MHz met 128 RAM (8> en blijkbaar crasht de frontpagina van Tweakers.net deze browser telkens ik de page resize (vergroot naar schermgrootte). Ik heb dit probleem niet bij andere versies van IE (Windows) of Mozilla/Netscape (Linux & Mac OS X). Ik vind ook niet gemakkelijk op de site waar ik de webmaster kan bereiken. Blijkbaar geeft de IE 6 (voor de gelegenheid eens gestart :r) ook een fout bij het bezoeken van deze pagina (er staat een klein geel driehoekje met een uitroepingsteken in de linkerbenedenhoek.

Ik heb dit niet op het GoT forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Guru Evi op 01-03-2003 01:52 ]

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik snap je post niet voleldig maar er is iig een Javascript-error. Dit kan veroorzaakt zijn door een aantal dingen. O.a. oude javascript, niet volledige geladen javascript etc.
Het makelijkst is om eerst te kijken of het niet aan je eigen computer ligt. Daarom heb ik hier een stappen lijstje wat je kunt uitvoeren:
- Refresh Tweakers.net een aantal keren met CTRL+F5(zijn de uitroeptekens weg? dan werkt het weer :) )
- Gooi je cache+cookies leeg en restart je browser
- Update je browser met de laatste patches

Mocht T.net hierna nog problemen dan kan de crew je helpen :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Je snapt het inderdaad niet.
Ik heb 3 systemen:
Macintosh
Linux
Windooz

Op de Mac (Mac OS X 10.2) staat de laatste nieuwe update van IE op (5.2). Die crasht bij een resize, en ik heb gemerkt bij een automatische refresh ook.
Op de Mac staat ook de laatste nieuwe Netscape, werkt perfect.
Linux met de laatste nieuwe stable Mozilla werkt perfect (duuh) maar geeft soms uitlijningsproblemen die met een refresh weg zijn
Windows geeft in de ingebouwde IE 6 gewoon een uitroepteken (dus JavaScript fouten) maar daar crasht ie bijna nooit (alleen door de ingebouwde crashprocedures)
Ik heb al een nieuwe installatie van Mac gedaan, alle updates zijn geinstalleerd en de cache & cookie database wordt regelmatig geleegd.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
IE 5.2 op de Mac is een browser die raar kan doen met allerlei nieuwigheidjes die op Tweakers.net gebruikt worden. Waarschijnlijk is dat ook de oorzaak dat de browser raar gaat doen.
Dat IE 6 in Windows raar doet, zou niet moeten mogen. Probeer dat eens op te lossen door je cache leeg te gooien en een harde refresh te doen. :)