Nokia 447e058 17" trinitron Manual of Support lijn website ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
Hallo, ik ben sinds vandaag in het bezit van deze monitor.
Ik heb hem gekregen van goede kenissen.

Het is al een oudje, want hij is in mei 1995 gemaakt. Doch zeer zelde gebruikt,en nu moet die weg want hij was te log, en te groot.

Het is een trinitron monitor,zeer zwaar! en geeft wat ik even gezien heb goed beeld.

Ik ben op zoek naar de user manual, of iig een mogelijkheid om het ding te resetten naar de defaults.

Type monitor:

Nokia 447e5058

Deze monitor werd ook verkocht onder de naam: DEC pcxav-ee
De link van de DEC homepage verwijst naar de compaq link, en deze weer naar de hpinvent page, ofwel daar heb ik ook niets aan.

Na een poosje internet weet ik de specs van het ding, en dat ziet er zeer goed uit als je bekijkt dat deze van 1995 afstamt.

Probleem is echter dat ik nergens een manual kan vinden , of een support afdeling, webpage, of wat voor mogelijkheid dan ook, om deze manual te bemachtigen. Zelfs op de nokia website kan ik niets vinden.
De link naar nokia us monitors is dood :(

Uiteraard heb ik al op de knopjes lopen rammen, en ettelijk combi's van de toetjes geprobeerd, echter geen werkende combi gevonden.
Iemand enige idee ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• PsYgHo
niemand ?

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• Pollewob
  • Niet online
Ik weet niet of dit precies jouw monitor is, maar via Google kom ik hierop uit: http://h18000.www1.hp.com.../digital/pdf/xavtx-im.pdf

Misschien kan je er wat mee :)

• PsYgHo
Nope helaas, mijne stamt van 1995 af....
En ik heb geen osd, wil desnoods wel een pic posten als dat makkelijker is.....