Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] pics nieuwe mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een tijdje geleden nog een topic aangemaakt om te vragen of iemand vector bestanden had. het liep een beetje uit want opeens ging het erom wat het was.. haha maarja ik kreeg van iemand dus een site met vector images :D (nog bedankt) en ik zag die draak staan van mortal kombat.
en ik d8 ja die wordt et :D

dus ik had spulletjes verzameld en ben aan de slag gegaan :)
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0270.jpg

ik had die avond daarvoor dat vector bestand op goede maat uit laten printen. toen ff uitgeknipt.en met een pennentje de lijnen overgenomen.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0271.jpg

En dan jaja de zaag erin :D
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0272.jpg

En om alle hoekjes en uitstekende puntjes recht te maken heb ik et nog ff gevreest.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0273.jpg

En dit kwam eruit..
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0274.jpg

Toen spuiten.. wel veel lagen maarja dan heb je ook wat :D heheh
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0275.jpg

En toen was dit de uitkomst..
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0288.jpg

en savonds.. sorry voor de kwaliteit btw maarja ging ff sheiss.
en heb bovenop ook nog een ruitje gemaakt kan ik me processor zien heheh vond ik wel lache... dat was et.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0292.jpg

edit: Eentje van bovenaf omdat mensen benieuwd waren.. hier istie dan.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0294.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 09:03 ]

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Hey die kast heb ik ook eens gemod. Die van jou is alleen wat netter geworden. Van mijn mod heb ik geloof ik geen plaatjes meer.. ik heb ook alleen maar een webcam -> poep kwaliteit plaatjes.

Maar die van jou ziet er toppie uit... complimenten :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Zit er nou een raampje in of niet? Aan de zijkant? Is dit anders niet erg voor de airflow? Verders ziet het er erg tof uit *D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

W00T jij hebt dezelfde kast als mij, alleen is die van jou koeler ::D

En ik zie dat je ook net als mij het ledje naar oranje hebt gemod 8)
Dikke props man :P

Edit: Ik zie dat je ook de kappen van links naar rechts verwisseld hebt of niet ?

[ Voor 21% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-02-2003 23:56 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
hehehhe thx man allemaal.. en btw ja er zit plexiglas achter ;)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Heel mooi gedaan,
alleen op het plaatje waar ie net is uitgezaagd en nog niet gespoten is,
lijkt het erop dat die randjes er nie uitzien,
daar zie je op het resultaat niks van terug :?

Keep on moddig ;)

Verwijderd

op de 7e plaatje lijk alsof de draak slanker is dan de laatste plaatje. is ie aan dieet? :D

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik vindt em zeer vetjes gedaan, ondanks dat dat MK logo al eens eerder gedaan is :)
en leuk foto verslag, zo zie je ze niet al te vaak hiero! zoals Weezer-DC al zegt: keep on modding!!!!! :D

Mn 3D printer blogje..

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

zo doen ze dat :)

is de neus trouwens gebogen ofzo?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 20:23

t!mP

is inflatie gevoelig

best wel netjes zonder laser, en ook wel een goede kleurencombinatie ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja die neus was wat gebogen met zagen heb geprobeerd em zo recht mogelijk terug te slaan maarja.. foutje.. tis me eerste casemod hehe.
maar je ziet et trouwens normaal niet. maar door die flits van die camera zie je et wel goed..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 09:09 ]

Verwijderd

Ziet er mooi uit voor je eerste mod! Misschien kan je linksonder je window nog een blowhole doen?!

Maak anders nog ff een paar pics van je top window!

Verder leuke mod :) Keep on modding :)

Verwijderd

Wat doe je dan precies? :P Maar een mooie mod. Maar zou je eens eens een close-up kunnen geven van de draak niet als paneel, maar bij het eindresultaat

Verwijderd

nice gedaan goed gezaagt ook , maar zaag de volgende keer vanuit de binnenkant

Verwijderd

Zeer mooi gedaan, is ook een mooi logo voor een window. Beter dan zo'n standaard rechthoek of rondje ofzoot. Maar wat ik zelf heel mooi zou vinden is dat je de drives zou stealthen. Maar ondanks dat Mooi Werk 8)

Verwijderd

eerste idee: mooie cut
tweede idee: goed gezien om daar een houten plaat onder te leggen zodat plaat niet kan doorbuigen
derde idee: eerst schrik dat case helemaal zwart zou zijn geworden, maar aangenaam verrast dat je alleen de cut gepaint hebt en de rest in een andere kleur. ben k nog niet veel tegen gekomen, maar staat in elk geval héél mooi.

prachtig werk :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 10:59:
Zeer mooi gedaan, is ook een mooi logo voor een window. Beter dan zo'n standaard rechthoek of rondje ofzoot. Maar wat ik zelf heel mooi zou vinden is dat je de drives zou stealthen. Maar ondanks dat Mooi Werk 8)
ja ik heb bij alternate van die zilvere stealth plaatjes gezien om er tegenaan te plakken. dat staat zeker mooi ja.. moet ik nog kopen maar was ff out of cash heheheh en bedankt voor et compliment :)
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 11:01:
derde idee: eerst schrik dat case helemaal zwart zou zijn geworden, maar aangenaam verrast dat je alleen de cut gepaint hebt en de rest in een andere kleur. ben k nog niet veel tegen gekomen, maar staat in elk geval héél mooi.

prachtig werk :)
heheh ja ik zat er wel aan te denken om em zwart te maken maar toen d8 ik heej das misschien wel cool om alleen die cut zwart te maken en de rest zilver en de voorkant van me kast ook zwart :D

maar bedankt voor het compliment :*)

Verwijderd

CCFL moet rood. Verder wel stoer :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Heb jij een draadloze trackball? wat heb je daarnou aan? dat ding staat altijd stil..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Hydraulik-Phunk schreef op 28 February 2003 @ 23:52:
W00T jij hebt dezelfde kast als mij, alleen is die van jou koeler ::D

En ik zie dat je ook net als mij het ledje naar oranje hebt gemod 8)
Dikke props man :P

Edit: Ik zie dat je ook de kappen van links naar rechts verwisseld hebt of niet ?
ja klopt heb ze verwisseld ja anders zit ik met die gaatjes..en dan zou die draak weer kleiner moeten..
Looki schreef op 01 maart 2003 @ 14:31:
Heb jij een draadloze trackball? wat heb je daarnou aan? dat ding staat altijd stil..
hahahhaha ja das wel waar eigenlijk maar heb em gekregen hehehe }:O

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 14:38 ]

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ziet er goed uit. :) Maar wat is dat raampje/gat in de bovenkant van je kast?

dude... wait... what...

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Heb je nog wat pix van de bovenste window? boven je CPU? Benk ook wel benieuwd naar :)
Verder istie wel leuk geworden, niet bijster origineel maar wel mooi afgewerkt :)
Wat ik alleen een beetje jammer vind is dat ik in veel mods blauwe CCFL's zie... waarom geen geel of rood o.i.d? Maar wel leuk gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
NoTo schreef op 01 March 2003 @ 14:37:
ziet er goed uit. :) Maar wat is dat raampje/gat in de bovenkant van je kast?
daar zit een ruitje in ja.. ja vond et wel cool om me cpu te zien.. want me kast is nogal klein en van de voorkant zie je em net niet dus heb em van boven ook maar open gemaakt.. heb daar jammer genoeg geen foto van.

edit: Heb er ff snel een foto van genomen. maar zo zie je het lampje niet... maar savonds ziet et er wel cool uit ook.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rrees/cm/DSCN0294.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 14:45 ]

Verwijderd

ff stomme vraag:P waar zit je netvoeding van voren???

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
die zit vanachter vriend.. goe kijken.

edit, allé vanachter aan de verkeerde kant ( 'verkeerde')

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op 01 March 2003 @ 15:32:
die zit vanachter vriend.. goe kijken.

edit, allé vanachter aan de verkeerde kant ( 'verkeerde')
hoezo zit die aan de verkeerde kant?
kan toch alleen maar zo..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
ziet er best goed uit zo
dacht dat het in eerste instantie niet mooi zou worden omdat je met die decoupeerzaag aan de gang ging :P
ziet er nu toch heel netjes afgewerkt uit, raampje boven je proc is ook wel geinig en origineel :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe je bent de eerste die het zelfde denkt als mij over me raampje bovenop :D
thx man! :*)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 16:02:
hehe je bent de eerste die het zelfde denkt als mij over me raampje bovenop :D
thx man! :*)
Nou de eerste... met een wat oudere kast van mij zie je ook de proc niet, raampje aan de bovenkant is dus DE oplossing, het beste zou nog een fan erbij zijn, scheelt stukke :)

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Misschien is het ook leuk om in je "dakraam" de draak in te frezen tot de halve plaatdikte. Zet daarna een lampje tegen de zijkant van het plexiglas --> in het donker een verlichte draak. :9

Zoiets als op dit topic: Glowpad afgemaakt + Sidewinder Mod

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Verwijderd

Topicstarter
Nou das zeker een strak idee! ga ik denk wel doen :D
bedankt man!

Verwijderd

Hey, super vet! Basslover ziet er heel goed uit, ik vraag me alleen af of dat zagen moeilijk ging. Ben van plan om dat ook te doen met een Thermaltake Xaser 5000+ kast. Ziet er top uit nogmaals. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat zagen ging wel je moet alleen dan wel een plankie eronder leggen anders verbuigt het..
bij mij ook gebeurd bij die neus.. maar weer recht geslagen gelukkig.
THX dat je em cool vindt :D

Verwijderd

Hijs echt kewl. Geinig idee van dat dakraampje. Dat logo is ook mooi geworden.

• dstyle_nl
  • Laatst online: 26-11 12:08
basslover..... dude sweet , echt mooi gedaan die mod!! is de verf in het echt ook zo mooi?

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

Topicstarter
BEdankt uddel en gameenergy :) ja die verf is in het echt ook zo mooi was 6 euro ofzo.. echt heel weinig (oorspronkelijk lak voor aluminium velgen die zilvere hehe)

Verwijderd

ziet er nice uit...

offtopic:
je mag wel in de tuin wat zand op de bestrating gooien aangezien er vrij weinig zand nog tussen het straatwerk zit en dan zakt en raakt de bestrating sneller uit zijn verband :) dus gewoon flink zand erover heen strooien en met de bezem de gleuven tussen de stenen vullen...
Pagina: 1