• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Tja, sinds enige tijd speelt elke lied een erg krakend geluid, bij de basgeluiden. Het klinkt net alsof je hele oude speakers of opgeblazen speakkers gebruikt.
Sound optie gewijzigd van sound1 naar sound2, andere koptelefoons aangesloten heeft niet geholpen.

Ik neem op via USB, andere usb poort geeft ook zelfde resultaat.
Zowel in OPenMG software als in REal one krijg ik dezelfde resultaat.
Als ik normaal opneem, dus via Line In, gaat alles wel goed.

Het gaat om een MZ-N707

P.S. Kan je in Real One ook folders aanmaken op je NetMD ?

wat is er aan de hand :?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

Choller schreef op 28 februari 2003 @ 22:57:
Tja, sinds enige tijd speelt elke lied een erg krakend geluid, bij de basgeluiden. Het klinkt net alsof je hele oude speakers of opgeblazen speakkers gebruikt.
Sound optie gewijzigd van sound1 naar sound2, andere koptelefoons aangesloten heeft niet geholpen.

Ik neem op via USB, andere usb poort geeft ook zelfde resultaat.
Zowel in OPenMG software als in REal one krijg ik dezelfde resultaat.
Als ik normaal opneem, dus via Line In, gaat alles wel goed.

Het gaat om een MZ-N707

P.S. Kan je in Real One ook folders aanmaken op je NetMD ?

wat is er aan de hand :?
Ik heb dit probleem diverse keren gehad:
USB port was te traag
mp3' s waren van slechte kwaliteit.
OpenMG liep weer eens te boelen.
Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd en de speler snel weer terug gebracht. Wil je echt mooi geluid dan moet je vooral geen netMD aanschaffen om het Net gebeuren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Definieer mooi geluid.

Hij deed het prima, nu doet ie het niet goed, het krakend geluid is niet iets wat erbij hoor, dus het is niet zo dat NetMD geen "mooi" geluid geeft, er is gewoon iets aan de hand.

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 01 March 2003 @ 01:19:
[...]

Ik heb dit probleem diverse keren gehad:
USB port was te traag
mp3' s waren van slechte kwaliteit.
OpenMG liep weer eens te boelen.
Uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd en de speler snel weer terug gebracht. Wil je echt mooi geluid dan moet je vooral geen netMD aanschaffen om het Net gebeuren.
Idd, de bovenstaande oorzaken zorgen voor 90% van de problemen.

Wel een kleine opmerking: Er is niks mis met NetMD hoor..je moet alleen nevernooitniet die !@# zooi programma's zoals Realone of Sony's OpenMG gebruiken :r

Ik heb ook een Mz-N707 en heb er nooit problemen mee, zorg gewoon dat je voldoende RAM vrij hebt, sluit alle overbodige programma's, kies SP2 en gebruik de M3USB + Simple Burner combo.

Kijk eens rond op dit forum voor info: http://www.minidisct.com/forum/index.php
En kijk hier voor een m3usb FAQ en download links: http://members.xoom.virgilio.it/paolose/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 19:19 ]

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

MiniDisc is ook niet uitgevonden om op deze manier met mp3 om te gaan... ik doe het nog steeds via de 1x manier en een optische connectie, het resultaat, 10x mooier geluid en geen trage machine !! alleen duurt het 74 minuten tot het resultaat maar goed....

Deze plek is te koop.