Geen counterstrike meer?

Pagina: 1
Acties:

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik heb gehoord dat er een flinke ruzie tussen WON en sierra gaande is.
voor de mensen die niet weten wat won is: WON is het hele gebeuren met je cd-key enz. zonder won kan je dus ook niet in een cs server joinen.

won will be down a couple of weeks, because we have some disagreements with sierra, WON is on the verge of bankrupcy, we desperately need some donations to keep running.

Het lijkt er op dat counter-strike dus binnenkort een paar weken er uit ligt.
Deze week en vorige week waren er ook al een paar problemen met WON, dus als je opeens de melding krijgt: "Could not get WON authentication" dan ligt het niet aan je (illegale) cd-key, maar aan de won servers.
Waarschijnlijk krijg ik morgen hier meer info over en laat ik het weten in deze topic.

alle reacties zijn natuurlijk welkom
(als ik fouten gemaakt heb, laat het me weten)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je opent zomaar een topic met iets wat je ergens hebt gehoord zonder bronvermelding ofzo :? Is het dan ook nog nodig om de title in CAPS te doen? Verder denk ik dat de nieuwswaarde wel meevalt; tenslotte wordt dit zoveel gebruikt dat er vanzelf een alternatief opduikt (vooropgesteld dat er ruzie zou zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 28-02-2003 22:39 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Spider.007 schreef op 28 February 2003 @ 22:39:
Je opent zomaar een topic met iets wat je ergens hebt gehoord zonder bronvermelding ofzo :? Is het dan ook nog nodig om de title in CAPS te doen? Verder denk ik dat de nieuwswaarde wel meevalt; tenslotte wordt dit zoveel gebruikt dat er vanzelf een alternatief opduikt (vooropgesteld dat er ruzie zou zijn)
Hij zegt dat ie morgen weer laat weten......
CS wordt binnen een dag toch wel gekraakt dan >:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Wildfire

Joy to the world!

Even op www.won.net gekeken, niets te zien hoor. Zulk belangrijk nieuws zou daar frontpage nieuws zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Wildfire schreef op 28 February 2003 @ 22:41:
Even op www.won.net gekeken, niets te zien hoor. Zulk belangrijk nieuws zou daar frontpage nieuws zijn.
ja idd .. het zal wel wat meevallen denk ik :)

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Wildfire schreef op 28 februari 2003 @ 22:41:
Weet ik, ik heb het ook pas net gehoord, en ik zou niet eens zeker weten of het allemaal waar was, maar misschien dacht ik van dat iemand er wel meer van zou weten. En waarschijnlijk krijg ik morgen er meer van te horen (met bronvermelding)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Moeten we dan allemaal uit respect onze MSN status op 'afwezig' zetten :?.

Verwijderd

Pfff mister " Ik ben zo belangrijk en druk dat ik morgen pas antwoord geef"

zonde van de server ruimte dit.....

Verwijderd

KaAzKoP schreef op 28 February 2003 @ 22:46:
Moeten we dan allemaal uit respect onze MSN status op 'afwezig' zetten :?.
ROFL :D

Verwijderd

en als het het zo is ...
dan is het wel lame van won om dat shit uit te zetten...

zodat wij niet meer kunnen spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 22:49 ]

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
clan #definitely heeft ook deze keer weer gewoon de wonfix in de topic gehad, het is gewoon een wisseling van de europese svr's.

de onoffi fix zorgt gewoon dat je naar vs svr's connect, ipv eu

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 18:04
Volgens mij is dit een beetje een HOAX. Ze laten heus geen duizenden mensen in de kou staan door WON plat te gooien, ik wil eerst een officieel bericht zien en het ook zelf mee maken voordat ik het geloof.

The devil is in the details.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42

steveman

Comfortabel ten onder

wat rinkelt daar in de verte??

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
ik geloof er geen zak van.

Verwijderd

Precies, ik heb (gisteravond ook al) zware problemen als ik wil authenticaten. Vanochtend deed 'ie het wel (met lagspikes van >2000, wat ik normaal nooit heb)...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 23:15 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

Ik had het ook. Gewoon je Wonlist bijwerken met de nieuwe servers..

OPLOSSING

http://cgi.spellen.nl.dem...pic&f=10&t=001800

om et ff uit te leggen
ga naar hl->valve en open de woncomm.lst en pleur deze text erin ipv de ouwe:

Titan
{
65.73.232.251:6003
65.73.232.253:6003
65.73.232.252:6003
}
Auth
{
65.73.232.251:7002
65.73.232.253:7002
65.73.232.252:7002
}

Master
{
65.73.232.251:27010
65.73.232.253:27010
65.73.232.252:27010
}

ModServer
{
65.73.232.251:27011
65.73.232.253:27011
65.73.232.252:27011
}

Secure
{
half-life.speakeasy-nyc.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-sea.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-chi.hlauth.net:27012
}

Verwijderd

lekker boeiend weer ;) ze verzinnen heus wel weer wat anders als ze er niet uit komen met won , denk niet dat ze CS inene stoppen terwijl het nog volop gespeeld word

• Novah
  • Laatst online: 04-01 21:52
BLACK SPIDER NL schreef op 28 February 2003 @ 22:44:
[...]

Weet ik, ik heb het ook pas net gehoord, en ik zou niet eens zeker weten of het allemaal waar was, maar misschien dacht ik van dat iemand er wel meer van zou weten. En waarschijnlijk krijg ik morgen er meer van te horen (met bronvermelding)
Oh je hebt het ergens gehoort (volgensmij toch met een t, ik hoor, hij hoort, wij horen... stam + t of ben ik nou debiel). Ok dan... vast een of andere vaag mannetje met een rijke fantasie die een verhaaltje rond de WON server ip change heeft bedacht... vaag verhaal. Gewoon een HOAX dus, of... je moet een duidelijk bron hebben.... :)

BTW: CS kan never over zijn in 1 keer, Half-Life (waar CS dus onder valt) word door teveel mensen gespeelt (10.500.000 mensen, dat is 10x meer dan mensen die quake, unreal tournament of battlefield spelen) dus dat WON dan ineens het contract opzegt lijk me sterk. Ze kunnen altijd nog advertising stuff gaan doen enzo.

• Vinnie_N
  • Laatst online: 17-06-2022
Novah schreef op 01 maart 2003 @ 00:04:
[...]
Oh je hebt het ergens gehoort (volgensmij toch met een t, ik hoor, hij hoort, wij horen... stam + t of ben ik nou debiel). .
ROFL!!!! :D :D :D :D :D
Ik hoor, ik hoorde, ik heb gehoorD.

Wat een n00b ben jij zeg.

Modbreak:
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden van de PM :/

[ Voor 25% gewijzigd door M@NIC op 01-03-2003 19:15 ]

Verwijderd

Vinnie_N schreef op 01 March 2003 @ 18:31:
[...]

code:
1
2
3
4
Vinnie_N
Gemiddeld aantal
 posts per dag: 1
 Aantal posts: 22

code:
1
2
3
4
Novah
Gemiddeld aantal
 posts per dag: 11
 Aantal posts: 3434

rofl, wat een n00b ben jij zeg.

ontopic:

Hoax, anders staat het sowieso ergens wel beschreven op ofwel de site van sierra of van won, en dat staat het niet.

en waar heb jij het vandaan?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 18:53 ]

• Novah
  • Laatst online: 04-01 21:52
Vinnie_N schreef op 01 March 2003 @ 18:31:
[...]

Pfff, als ik het fout heb kan je dat ook normaal zeggen, het is hier op GoT niet de gewoonte om te bleren n00b!!!! enzo.

Back ontopic:
De topicstarter heeft geen goede bron, hij heeft het 'ergens' gehoord en jah... daar hebben we dus niet veel aan. Het is dus een HOAX.
Daarbij is het ook nog eens onmogelijk om WON te laten kappen want WON heeft gewoon contracten met Sierra (de uitgever van Half-Life) dus lijkt het me dom als ze dat zouden breken.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 10:41

Booth

¯¯¯¯¯¯

Novah schreef op 01 maart 2003 @ 19:09:
[...]
Pfff, als ik het fout heb kan je dat ook normaal zeggen, het is hier op GoT niet de gewoonte om te bleren n00b!!!! enzo.

Back ontopic:
De topicstarter heeft geen goede bron, hij heeft het 'ergens' gehoord en jah... daar hebben we dus niet veel aan. Het is dus een HOAX.
Daarbij is het ook nog eens onmogelijk om WON te laten kappen want WON heeft gewoon contracten met Sierra (de uitgever van Half-Life) dus lijkt het me dom als ze dat zouden breken.
Ja idd, zonder WON stelt HL geen ene zak voor, Sierra zal het heus niet zó ver krijgen dan WON gaat opstappen ofzo

Verwijderd

kan geen servers meer joinen.. maar wat heeft dit fucking met counterstrike te maken... HALLO der zijn nog meer mods!!!

Half life kan je dus niet meer zo online doen als het waar is.... hoop het niet :)

/me leest verder. ow ze snappen het al.. change effe de titel dan.. modjes

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 19:32 ]

• Vinnie_N
  • Laatst online: 17-06-2022
Novah schreef op 01 March 2003 @ 19:09:
[...]
Das waar. Sorry hoor. Maar jij probeerde wel heel knullig betwetertje te spelen.
Eigenlijk gebruik ik het woord n00b nooit. Dacht dat dit nou juist 1 van de plekken was waar dat wel kon (in de kroeg snappen ze me al helemaal niet).

Voor de rest was het helemaal niet zo kwetsend, toch? Of ben je al in de leeftijd dat ik eigenlijk U moet zeggen? ;)

Verwijderd

n00b is gewoon een scheldwoord dat je voor je vrienden moet reserveren, voor mensen die je niet of nauwelijks kent kan het kwetsend overkomen. en trouwens, jouw reacties stond los van het topic. en dit topic gaat over een hoogstwaarschijnlijke hoax. Dus ga liefst verder ontopic ;)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Vanaf nu weer netjes ontopic aub.

Verwijderd

Dit is ook een manier om van de cheaters aftekomen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 23:35:
Dit is ook een manier om van de cheaters aftekomen :P
jah maar dan gaan ze naar andere games toe en verpesten dat dan weer..

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

laat ze dan maar bij CS blijven, en misschien dat er meer mensen overstappen naar Tribes2 woeee:D, maar ik denk toch niet dat t zo lang down kan blijven bij CS.
Bijna iedereen die ik ken speelt t, helaas|:(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

BLACK SPIDER NL (de reden om je naam in hoofdletters te schrijven ontgaat me, maar allee, ik gun het je): www.watdenkjenouzelf.nl

Voor de tweede keer vandaag: WON of Valve hebben GEEN officieel IRC kanaal of iets dergelijks, en dus #valve, #won of #sierra zijn NEP, niet echt, fictioneel, fout, onjuist, slecht, bah, vies, dom enz.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 23:15:
Precies, ik heb (gisteravond ook al) zware problemen als ik wil authenticaten. Vanochtend deed 'ie het wel (met lagspikes van >2000, wat ik normaal nooit heb)...
Lagpieken in CS zelf heeft niets met het WON systeem te maken, die checkt alleen maar of je key wel legit is en of jij de enige bent die er op dat moment op speelt.
Pagina: 1