Toon posts:

[tv-out] Tv word niet gedetecteerd nvidea gforce 2 mx 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all. Ik heb een probleempje.

Ik heb 2 tv's en een videokaartje met tv-out. De oudere tv met alleen een scart aansluiting word wel gedetecteerd door mijn videokaart en dan kan ik netjes tv-out gebruiken. De nieuwere tv (een erres) heeft 2 scart aansluitingen, composite, en svideo.. Ik heb alle 3 de aansluitingen geprobeerd maar mijn videokaart kan die tv niet detecteren waardoor ik geen tv-out kan gebruiken. De aansluitingen op de tv werken wel wanneer ik mijn playstation erop aan sluit.

windows xp

Heeft er iemand nog goede tips of tricks? Ik heb de laatste juiste drivers gedownload van de nvidea website..

Groetjes Ron

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07

St@m

@ Your Service

kun je hem wel detecteren met het proggie TV-Tool?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
ja daar krijg ik wel beeld mee vreemdgenoeg, alleen kan ik met dat slechte beeld geen film kijken

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 23:00 ]

Verwijderd

Dat 'slechte' beeld komt dan niet door tvtool maar door je kabel ofzoiets, heb je de tv-out faq wel gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
het beeld is nu wel goed, af en toe een beetje streepjes maar dat krijg je nu eenmaal met composite
ik kijk nog even of ik svideo ook aan de praat krijg met tvtool

Verwijderd

Topicstarter
maar waarom werkt dit niet gewoon met de nvidia tool eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, na een paar minuten crasht tv-tool en dan moet ik het opnieuw opstarten. ik ehb het proggie wel geregistreerd, nog tips toevallig?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07

St@m

@ Your Service

ik denk dat je het fout hebt geregistreerd, das het enige wat ik zou kunnen bedenken, als het na 15 minuten is dan klopt het wel dat ie crasht, dan is ie nmlk nog niet geregistreerd.
Ik weet niet waarom het niet werkt met nvidia, maar met mijn geforce kan ik ook niet via die nvidia tool pc'en op mn tv.
Misschien dat het iets te maken heeft met de tv's die nvidia ondersteunt ofzo?

Probeer trouwens wat vaker de edit knop te gebruiken, want een paar losse posts achter elkaar maken de thread er niet overzichtelijker op.

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 01-03-2003 00:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
Idd ik had de edit knop moeten gebruik excuses daarvoor :) Ik had het proggie wel goed geregistreerd. Ik heb het proggie nu geupdate van tvtool 6.5 naar tvtool 6.8 en nu werkt het prima! Dit is zelfs handiger als he tooltje wat nvidia ontwikkelt heeft. thnx for you time st@m

Verwijderd

nVidia <--- verwijst naar topicstarter

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 13:40 ]

Pagina: 1