Constante download van 1 tot 6 kb

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 20:50
Oke ik heb internet via de kabel van zeelandnet, je weet wel die figuren met hun datalimiet van bv (zoals ik heb) 2500 Mb/maand

Nou kreeg ik vandaag ineens een mail dat ik over mijn limiet zat en ik snapte het niet dus gaan kijken, blijkt dat ik de afgelopen 5 dagen meer upload dan download heb. Nou heb ik DU meter even geinstalleerd en heb ik constant een download van 1 tot 6 kb/sec hoe kan ik zien door welk programma dit komt?

ik heb kazaa en dergelijke uit en in de taskmanager zoveel mogelijk uitgezet...
Zou dit een virus ofzo zijn?

of weet iemand software waarmee je kan zien hoeveel bandbreedte een bepaald programma gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:44
Typ in dos eens het oude vertrouwde NETSTAT in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

jackel7007 schreef op 28 February 2003 @ 22:24:
Oke ik heb internet via de kabel van zeelandnet, je weet wel die figuren met hun datalimiet van bv (zoals ik heb) 2500 Mb/maand

Nou kreeg ik vandaag ineens een mail dat ik over mijn limiet zat en ik snapte het niet dus gaan kijken, blijkt dat ik de afgelopen 5 dagen meer upload dan download heb. Nou heb ik DU meter even geinstalleerd en heb ik constant een download van 1 tot 6 kb/sec hoe kan ik zien door welk programma dit komt?

ik heb kazaa en dergelijke uit en in de taskmanager zoveel mogelijk uitgezet...
Zou dit een virus ofzo zijn?

of weet iemand software waarmee je kan zien hoeveel bandbreedte een bepaald programma gebruikt?
Ja kan met Norton Internet Security bepalen per programma of deze wel of niet toegang krijgt tot het internet. Dus als een programma toegang vraagt naar het internet dan kan jij aangeven of dat wel of niet mag. Misschien een ideetje :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
blue.mshome.net:2869 staat er als enigste rare (naar mijn mening) bij in netstat.. blue is overigens mijn pcnaam...
verder staat er niets maar ik download momentel wel met 4 kb/sec en ik doe niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op google vond ik
dit over poort 2869. ICSLAP , Richard Lamb :? maar meer ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zegt eerst dat je teveel upload hebt; en vervolgens zeg je dat je teveel download hebt. Wat is het nou? Anders is het erg moeilijk te bepalen wat er aan de hand is :) Heb je verder een virusscanner draaien?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
ik heb geen virusscanner draaien verder. ik zag op mijn zeelandnet info dat ik meer upload dan download had afgelopen 5 dagen (terwijl ik nix geupload heb en nee ook geen kazaa ofzo aan) en ik ging dus met du meter even kijken of ik inderdaad opload had, maar die is 0,0 vreemd genoeg echter heb ik wel een constante download. er staat niets aan geen msn niets... ben net opnieuw opgestart en gelijk die download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
klik.

Dit soort dingen komen vaker voor :)

Dingen die je kunt proberen is:
Taskmanager > vreemde processen
Netstat > vreemde processen
Ad-aware > Spyware

Daarmee kun je elk vreemd ding dat upload veroorzaakt uitsluiten :)
Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.