wat nou router, gewoon een kroonsteentje!
Waarom heb je de service pack niet naar de sys gekopieerd en um vanaf daar gedraait zoals het hoort?
Alle proemn in n drek
tijdens de installatie van die supportpack had je kunnen kiezen om een backup te maken van de bestanden
ik ga er even vanuit dat je dat toch wel gedaan hebt op een bedrijfkritische server
ik ga er even vanuit dat je dat toch wel gedaan hebt op een bedrijfkritische server
A wise man's life is based around fuck you
* Koffie agress met bovenstaande opmerkingen.
Anyway, leed is geleden ....
Begin maar eens met een dump van je ABEND.LOG zou ik zeggen, want zonder dat is dit uberhaupt /me kijken
Anyway, leed is geleden ....
Begin maar eens met een dump van je ABEND.LOG zou ik zeggen, want zonder dat is dit uberhaupt /me kijken
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
tijdens het laden van cdrom.nlm? Is het toevallig een IDE cd speler en de rest SCSI? Probeer eens de oude IDE drivers en cdrom.nlm terug te kopieren uit de backsp5 directory?
Of doe een uninstall van de supportpack. Volgens mij staat er in de backsp5 directory een .ips file daarvoor die je vanuit nwconfig gewoon kunt aanroepen.
Of doe een uninstall van de supportpack. Volgens mij staat er in de backsp5 directory een .ips file daarvoor die je vanuit nwconfig gewoon kunt aanroepen.
bedankt voor de reacties. De tip met de oude driver blijkt te werken. Bedankt allemaal
wat nou router, gewoon een kroonsteentje!
Pagina: 1