Novell 5.1 instabiel na upgrade

Pagina: 1
Acties:

• schroevendraaier480
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-04 20:51

schroevendraaier480

certified prutser

Topicstarter
Na een mislukte upgrade schiet mijn server in de stress na opstarten --> abend

support pack 5 is vanaf een foute cd geinstalleerd (padnamen niet OK). Dus de upgrade heeft maar half gelopen. Ik heb geprobeerd om het support pack opnieuw erover heen te fietsen (goeie CD dit keer), maar steeds als ik cdrom.nlm laadt of nwconfig, dan hangt het console

Is het nog te herstellen, of wordt het een nieuwe install

wat nou router, gewoon een kroonsteentje!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Waarom heb je de service pack niet naar de sys gekopieerd en um vanaf daar gedraait zoals het hoort?

Alle proemn in n drek

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tijdens de installatie van die supportpack had je kunnen kiezen om een backup te maken van de bestanden

ik ga er even vanuit dat je dat toch wel gedaan hebt op een bedrijfkritische server :?

A wise man's life is based around fuck you

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie agress met bovenstaande opmerkingen.

Anyway, leed is geleden ....

Begin maar eens met een dump van je ABEND.LOG zou ik zeggen, want zonder dat is dit uberhaupt /me kijken :X

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

tijdens het laden van cdrom.nlm? Is het toevallig een IDE cd speler en de rest SCSI? Probeer eens de oude IDE drivers en cdrom.nlm terug te kopieren uit de backsp5 directory?

Of doe een uninstall van de supportpack. Volgens mij staat er in de backsp5 directory een .ips file daarvoor die je vanuit nwconfig gewoon kunt aanroepen.

• schroevendraaier480
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-04 20:51

schroevendraaier480

certified prutser

Topicstarter
bedankt voor de reacties. De tip met de oude driver blijkt te werken. Bedankt allemaal

wat nou router, gewoon een kroonsteentje!

Pagina: 1