De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Als je meerdere keren in 1 topic hebt gereageerd telt de search ze toch bij elkaar op, je hebt dus in minder topics gepost dan je totaal aantal posts.
Verwijderd
SG = 30.pietje63 schreef op 28 February 2003 @ 21:56:
dit klopt zeker niet (anders had ik geen sg/hk acces) dit lijkt meer op het aantal van de afgelopen week (of 2)
En HK moet je nu verdienen.
Als je even de LA faq had gelezen had je ook gezien dat er geen antwoord word gegeven op de vraag hoeveel techposts iemand heeft.
Zie ook deze linkje
In stukje erboven zie je ook welke forums tech forums zijn.
Als je al je posts in die forums bij elkaar optelt heb je je aantal techposts.
Zie ook deze linkje
na het lezen van die url was ik juist gaan zoekenVae Victis schreef op 28 februari 2003 @ 22:03:
Als je even de LA faq had gelezen had je ook gezien dat er geen antwoord word gegeven op de vraag hoeveel techposts iemand heeft.
Zie ook deze linkje
ik HEB tot beiden toegang; ik zei anders had ik geen toegang, dus heb wel toegang
verder heb ik zeker in meer dan 32 treats gesproken
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
zoekmachine heeft daar idd een bugje in.
klik es op je naam:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/30814
die werkt beter
klik es op je naam:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/30814
die werkt beter
Waarom zou je eigenlijk willen weten hoeveel techposts je hebt 
is toch totaal niet belangrijk?
gewoon interesseErkens schreef op 28 februari 2003 @ 22:24:
Waarom zou je eigenlijk willen weten hoeveel techposts je hebt
en totaal niet belangrijk. Ik draag graag wat nuttigs bij aan dit forum en daarbij kan ik volgens mij mijn niet-tech posts niet meerekenen..
Ach. Als je nuttige bijdragen doet aan het forum, maakt het aantal posts helemaal niets uit. Er zijn mensen met 10 posts die een veel nuttigere bijdrage leveren aan GoT dan anderen met 500 posts 
Maar je kunt inderdaad het beste gewoon op je naam klikken.
Maar je kunt inderdaad het beste gewoon op je naam klikken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
offtopic:
Wanneer gaat die HK nu weer dicht (oftewel, wanneer wordt ie omgebouwd tot een normale (buiten de testfase dus
))
Wanneer gaat die HK nu weer dicht (oftewel, wanneer wordt ie omgebouwd tot een normale (buiten de testfase dus
|>
Waarom kick je deze topic voor een offtopic vraag?Simon schreef op 02 maart 2003 @ 20:06:
offtopic:
Wanneer gaat die HK nu weer dicht (oftewel, wanneer wordt ie omgebouwd tot een normale (buiten de testfase dus))
Maargoed, Deze HK heeft geen testfase en is dus de uiteindelijke HK.
Verder normaal dus.
Als we het dan toch over de zoekfunctie hebben, kan iemand misschien instellen dat hij standaard op "Trefwoorden" staat gefocused, in plaats van "topic starter". Is weer beter voor mijn RSI
Timpie:
als je even bij Bugmeldingen had gekeken had je deze topic gevonden.
[rml][ search]focus op Poster[/rml]
grmbl.. ik nog kijken, staat ie gewoon onderaan omdat ie gesloten isVae Victis schreef op 02 maart 2003 @ 21:05:
Timpie:
Pagina: 1