Toon posts:

TVout LAPTOP slaat af bij starten van WINXPpro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, ik heb een DELL Latitude C600 met een AITI Mobility 128 AGP video kaart (met WIN XP pro), maar de tvout werkt niet, hij geeft geen beeld.
Tot ik windows opnieuw start, dan zie ik heel ff een zwart scherm met het pijltje, en heel ff het beeld WELKOM, en vervolgens valt het signaal (tvout signaal) weg.
:? |:(
het lijkt erop dat er iets geladen wordt waardoor het signaal gestopt wordt ofzo.
ik had mn resolutie al omlaag geschroefd naar 800x600 (minimum)

EN JA IK HEB "HET GROTE TVOUT FAQ" GELEZEN MAAR DAARMEE KREEG IK HET NIET OPGELOST

Heeft iemand sugesties of ideeen??

alvast bedankt ;)

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05

JWO

wat heb je verder al geprobeerd ? behalve iets doorgelezen ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een ander tvout kabeltje (zon mini van 3 cm) maar dat maakte natuurlijk niks uit, zou het misschien aan de drivers kunnen liggen , de drivers die ik nu heb zijn gewoon automatisch door winxp geinstaleerd......??

wat ik gewoon raar vind is dat hij het heel ff doet en dan opeens weg is , (bij het laden van de desktop ongeveer)

.....iemand ideeen??

Verwijderd

Topicstarter
als ik het via mn desktop pc doe, werkt het wel (geforce ti4200 se 64mb) ook met die kabel en dat stekkertje......dus daar ligt het niet aan (voor de duidelijkheid)

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog suggesties...plz....?? :? :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 22:25:
iemand nog suggesties...plz....?? :? :|
Lees eens de faq Forumgedrag. Daar staat o.a. dit:
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:

Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
Dus niet steeds kicken aub ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Installeer eerst eens de nieuwste drivers voor je kaart, dan kunnen we pas serieus verder praten.

Daarnaast: sommige kaarten hebben de TV-out bij de bootsessie ingeschakeld staan en die wordt dan uitgeschakeld zodra Windows op het scherm komt. Doet mijn Radeon 9700 Pro ook.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
AH, het is al opgelost, ik heb andere drivers bij www.driverguide.com gehaald, en daarbij kon ik kiezen welk scherm primair en welk secundair was.
TNX all _/-\o_

nu moet ik er alleen nog achter zien te komen hoe ik het videobeeld (van bijv divxplayer) terug krijg op mn laptop, want nu geeft ie de FILM alleen weer op de tv en niet meer op de laptop, heeft iets met primair of secundair te maken. Maar ik denk dat ik daar wel achter kom als ik de search nog een keer goed gebruik. ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 18:04:
AH, het is al opgelost, ik heb andere drivers bij www.driverguide.com gehaald, en daarbij kon ik kiezen welk scherm primair en welk secundair was.
TNX all _/-\o_

nu moet ik er alleen nog achter zien te komen hoe ik het videobeeld (van bijv divxplayer) terug krijg op mn laptop, want nu geeft ie de FILM alleen weer op de tv en niet meer op de laptop, heeft iets met primair of secundair te maken. Maar ik denk dat ik daar wel achter kom als ik de search nog een keer goed gebruik. ;)
Overlay inschakelen. Zonder overlay wil video alleen op je primaire scherm.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:21

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ik heb een desktop met een ATI rage 128 pro. na de nieuwe drivers geinstalleerd te hebben kun je bij geavanceerd op "weergaves" klikken (tabblad) en dan in de hoek van het type scherm (bijv. TV) op het aan/uit knopje klikken totdat ze allebei groen zijn.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op 01 March 2003 @ 23:07:
[...]

Overlay inschakelen. Zonder overlay wil video alleen op je primaire scherm.
Nee dat werkt niet volgens mij , omdat ik er niet achter kwam heb ik een topic geopend; TVOUT film wel op tv maar niet op laptop
(daar kwam uit dat dat niet mogelijk was met deze videokaart).

Toch bedankt voor de moeite!! ;)
Pagina: 1