Ik krijg begin komende week waarschijnlijk mijn doe het zelf ADSL pakketje binnen maar zit met nog wat vraagjes, heb al druk de search bezocht maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Situatie schets:
Begane grond:
- Hoofdaansluiting
- Wandcontactdoos (Analoog)
Computerkamer (1e verdieping)
- NT1 Kastje
- ISDN centrale
- PC
- Switch en andere netwerk achtige dingen
Nu is dus mijn vraag of mijn splitter en modem op de begane grond moeten komen of dat alles inclusief de splitter in de computerkamer kan komen hangen zodat er alleen één lange kabel van de wandcontactdoos naar de splitter hoeft te komen (Zou ik de oude kabel van wandcontactdoos -> NT1 kastje kunnen gebruiken?) en het dus mooi met korte kabels aangesloten kan worden zonder onnodige kabelzooi?

Want als ik dit plaatje zie moet het kunnen maar wordt de kabel tussen contactdoos en splitter alleen iets langer
Begane grond:
- Hoofdaansluiting
- Wandcontactdoos (Analoog)
Computerkamer (1e verdieping)
- NT1 Kastje
- ISDN centrale
- PC
- Switch en andere netwerk achtige dingen
Nu is dus mijn vraag of mijn splitter en modem op de begane grond moeten komen of dat alles inclusief de splitter in de computerkamer kan komen hangen zodat er alleen één lange kabel van de wandcontactdoos naar de splitter hoeft te komen (Zou ik de oude kabel van wandcontactdoos -> NT1 kastje kunnen gebruiken?) en het dus mooi met korte kabels aangesloten kan worden zonder onnodige kabelzooi?

Want als ik dit plaatje zie moet het kunnen maar wordt de kabel tussen contactdoos en splitter alleen iets langer
[ Voor 13% gewijzigd door Ebayzo op 28-02-2003 21:32 ]
Default blanke hetero