Ik heb gemerkt dat, wanneer ik de style sheets op de pagina weghaal en in de head tracht te zetten of
verhuis naar een aparte file, deze gegevens niet meer kloppen.
Dat gebeurt vooral wanneer ik in een DIV een DIV maak en
daar een CSS aan toe wil kennen.
Moet de verwijzing naar de ID in dit geval soms anders aangegeven worden ?
Tweede vraag : Ik gebruik nogal wat 'input type = text' en koppel daar dan een class aanvast. Is het niet mogelijk om dat met 1 enkele opdracht te regelen voor alle input type. De opmaak is hetzelfde De forms kennen overigens geen namen, ik werk met form[0], form[1], enz.
verhuis naar een aparte file, deze gegevens niet meer kloppen.
Dat gebeurt vooral wanneer ik in een DIV een DIV maak en
daar een CSS aan toe wil kennen.
code:
1
2
3
4
5
6
| <DIV ID="scrollArea" style="position:absolute; top:56px;left:2px;width:660; visibility:visible;z-index:200;background-color:#ddbbcc"></div> <DIV ID ="knoppenAB" style="position:absolute;left:31;top:1;height:50; padding-left:0;padding-top:0;background-color:#aabbcc;visibility:visible"> <table border=0><form method=post><tr><td align=center width=70> <input type="button" value="DATUM" onclick=dateSort(this.form) class="bu0"></td>......... |
Moet de verwijzing naar de ID in dit geval soms anders aangegeven worden ?
Tweede vraag : Ik gebruik nogal wat 'input type = text' en koppel daar dan een class aanvast. Is het niet mogelijk om dat met 1 enkele opdracht te regelen voor alle input type. De opmaak is hetzelfde De forms kennen overigens geen namen, ik werk met form[0], form[1], enz.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 21:23 ]