[EL][LCD]LCD's en winamp

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hallo,

Ik moet voor een opdracht een frontendje maken voor winamp met enkele knoppen en een lcd schermpje waarin je winamp info krijgt.

Probleem is: Ik heb absoluut geen ervaring met lcd schermpjes, dus ik heb de volgende vragen:

-Welke type lcd schermpjes kan je me aanraden (hij moet enkel de titel en eventueel de tijd kunnen weergeven)
-Op welke site kan ik goede info vinden om de lcd aan te spreken via de parallelle poort (liefst VB)
-hell...hoe haal ik de nodige info uit winamp?

Sorry als deze vragen wat opdringerig lijken, maar ik heb tweakers.net zonet leren kennen, en dit leek me wel dé ideale plaats om deze vraag te stellen

Greetings

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom @ GoT, op al je vragen is kan je hier een antwoord vinden, je moet alleen ff zoeken. Je klikt gewoon op de knop Search en typt bv "lcd winamp" in. Er zijn hier al 1000 topics over geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
en je kan als aanvulling nog altijd ff de sticky topics lezen, en de algemen GoT FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
sja...daaruit blijkt dat er niet veel programmeren meer aan is :D
maareu...meeste plugins zijn wel niet voor winamp3 :x

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

En we doen hier ook niet aan greetings onder posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001