mjah maar voordat ze hier met die nieuwe modems zijn
Hmm ben benieuwd of wanneer ze eindelijk die snelheidsverhoging door gaan voeren...
Merk er anders nog nix van (ja een langzamere verbinding
)
Merk er anders nog nix van (ja een langzamere verbinding
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Verwijderd
Die is afgerond op 1 juni. Het kan dus best zo zijn dat je pas op 31 mei aan de beurt bentClueless schreef op 07 March 2003 @ 18:29:
Hmm ben benieuwd of wanneer ze eindelijk die snelheidsverhoging door gaan voeren...
Merk er anders nog nix van (ja een langzamere verbinding)
Mmm, mijn Casema Broadband abbo verloopt eigenlijk prima en heel stabiel. Bijna altijd een dl snelheid van 65 kB/s, dus niet echt te klagen. Nu zit de max snelheid echter op 9 kB/s, alsof ik op het Basic netwerk ben aangesloten...zouden ze nu aant klussen zijn voor een sneller netwerk? Kon dit niet vinden op de Casema site...
Groet Rudolf
Groet Rudolf
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Man die hoge pings tussen 6 en ongeveer 10 uur is echt niet goed voor m'n TO clan man. Kan niet normaal meer een war spelen. Dit is echt mega balen. Een tijd geleden was dat altijd weer normaal na een week maar op dit moment niet.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik heb dit probleem ookAlpha-sphere schreef op 09 March 2003 @ 18:50:
Man die hoge pings tussen 6 en ongeveer 10 uur is echt niet goed voor m'n TO clan man. Kan niet normaal meer een war spelen. Dit is echt mega balen. Een tijd geleden was dat altijd weer normaal na een week maar op dit moment niet.
Gisteravond was ik bij me oom, en hij had helemaal geen last van die hoge pings, en toen ik een uur later weer thuis was, had ik wel last van die enorme hoge pings

Erg raar zal ik maar zeggen

op de vorige pagina (voor mij in iedergeval. 100 posts per pagina) had Rody het volgende gepost
Nou leuk dat het aan de comcontrollers ligt en dat ze nieuwe modems gaan uitgeven maar ik heb nog helemaal niks over die nieuwe modem gehoord. geen brief of e-mail.. dat kan dan ook weer weken/maanden duren voordat je zo'n nieuwe modem heb.Geachte heer/mevrouw,
Wij ontvingen een e-mail van u op 06-03-2003. In antwoord hierop
informeren wij u als volgt.
Dit probleem kan ontstaan door drukte op de comcontrollers in uw wijk.
Hier wordt hard aan gewerkt door het uitgeven van nieuwe modems. deze
nieuwe modems worden niet aangesloten op een comcontroller. Het probleem
zou zich vanzelf op moeten lossen.
Als u hier meer info over wilt kunt u contact opnemen met 0900-8896
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N.V. Casema
Afdeling Klantenservice
yupAlpha-sphere schreef op 09 March 2003 @ 20:13:
op de vorige pagina (voor mij in iedergeval. 100 posts per pagina) had Rody het volgende gepost
[...]
Nou leuk dat het aan de comcontrollers ligt en dat ze nieuwe modems gaan uitgeven maar ik heb nog helemaal niks over die nieuwe modem gehoord. geen brief of e-mail.. dat kan dan ook weer weken/maanden duren voordat je zo'n nieuwe modem heb.
momenteel heb ik dus geen reet meer aan m'n internet.
Ik loop fulltime stage dus heb ik alleen 's avonds en in het weekend tijd om te online gamen. Nou dat gaat dus niet meer. Hoop dat het snel is opgelost want hier word ik een beetje schijtziek van.
Verwijderd
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Mar 9 2003 om 19:55:30 UTC+0100)
Download : 10.8 KByte/sec (hoort dus 65 te zijn)
Upload : 10.1 KByte/sec (.. dit hoort 17 te zijn)
Connection : 39.0 Conn/min
Ping test Nederland : 737.0 ms (!!)
(Overgenomen op Sun Mar 9 2003 om 20:25:49 UTC+0100)
Download : 18.1 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 63.0 Conn/min
Ping test Nederland : 440.0 ms
Dit is echt te gek voor woorden, en dat al 2 weken lang. Wanneer wordt hier iets aangedaan??
(Overgenomen op Sun Mar 9 2003 om 19:55:30 UTC+0100)
Download : 10.8 KByte/sec (hoort dus 65 te zijn)
Upload : 10.1 KByte/sec (.. dit hoort 17 te zijn)
Connection : 39.0 Conn/min
Ping test Nederland : 737.0 ms (!!)
(Overgenomen op Sun Mar 9 2003 om 20:25:49 UTC+0100)
Download : 18.1 KByte/sec
Upload : 12.9 KByte/sec
Connection : 63.0 Conn/min
Ping test Nederland : 440.0 ms
Dit is echt te gek voor woorden, en dat al 2 weken lang. Wanneer wordt hier iets aangedaan??
Mmm, kom net thuis en zie dat de dl-snelheid weer gewoon 65 kB/s is. Hier heb ik weinig te klagen over Casema. Misschien komt dat ook omdat ik vanuit hier tegen Casema kan pissen (ik woon er dus heel dichtbij).
Nog ff wachten op de upgrade naar 100 kB/s dan maar...
Nog ff wachten op de upgrade naar 100 kB/s dan maar...
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Ik zal het niet eens erg vinden als ik pas in juni sneller download maar doe alstublief ieets aan die gare ping. Please... i'm begging you
misschien ga ik toch maar eens informeren over die nieuwe modem
[ Voor 12% gewijzigd door Alpha-sphere op 10-03-2003 00:24 ]
Verwijderd
Die nieuwe EuroDocsis modem...
ik heb vanmiddag naar casema gebeld om deze aan te vragen, maar ze zeiden dat alleen nieuwe klanten die krijgen en oude klanten hem niet zonder meer kunnen krijgen.
Tenzij wordt besloten dat alle com 21s worden vervangen.....
idd nog weken/maandeN wachten
ik heb vanmiddag naar casema gebeld om deze aan te vragen, maar ze zeiden dat alleen nieuwe klanten die krijgen en oude klanten hem niet zonder meer kunnen krijgen.
Tenzij wordt besloten dat alle com 21s worden vervangen.....
idd nog weken/maandeN wachten

Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem; regio leidschendam / den haag:Rody schreef op 05 March 2003 @ 16:14:
premium doet het de laatste tijd erg slecht.
Als een tracert uitvoert komen de problemen bij euro.net
Mijn verloop van casema ging perfect.
Eerst Demos, gratis naar Broadband Basic (actie)
Basic gatis naar Premium
Dus constant de upgrades gratis gekregen
Maar ik ben dus een online gamer dus vindt een lagere ping leuker.
Ik heb er maar een topic over geopend
Voor de rest top dat ze het opwaarderen.
Verwijderd
EuroDocsisVerwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 20:22:
Den Haag, 28 februari 2003
De verdubbeling van de snelheid is een belangrijk onderdeel van de totale kwaliteitsverbetering waar Casema momenteel volop mee bezig is. Een ander aspect daarvan is het in gebruik nemen van een nieuw kwaliteitsverhogend netwerkplatform: EuroDOCSIS. Met het in gebruik nemen van dit platform en het onlangs operationeel geworden beheersysteem CoreOS kan Casema ook in de toekomst voldoen aan de groeiende vraag naar snelheid en is zij voorbereid op nieuwe breedbandontwikkelingen.
-
Relaxt, of niet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 09:57 ]
Heel leuk dat de snelheid omhoog gaat enzo maar ik had toch liever gezien dat er eindelijk eens wat aan de ping ging gebeuren.
Op dit moment is het wel aardig goed:
(Overgenomen op Tue Mar 11 2003 om 10:05:09 UTC+0100)
Download : 71.9 KByte/sec
Upload : 8.4 KByte/sec
Connection : 737.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms
Maar 's avonds na 18:00 is het echt om te huilen. Gisteren had ik bijvoorbeeld ping 1200 naar de site van Casema. En dan denk je een breedband verbinding te hebben.
Op dit moment is het wel aardig goed:
(Overgenomen op Tue Mar 11 2003 om 10:05:09 UTC+0100)
Download : 71.9 KByte/sec
Upload : 8.4 KByte/sec
Connection : 737.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms
Maar 's avonds na 18:00 is het echt om te huilen. Gisteren had ik bijvoorbeeld ping 1200 naar de site van Casema. En dan denk je een breedband verbinding te hebben.
Nou ik heb het eurodocsis modem en ook hoge pings (200-500) tussen 18:00 en 22:00...
Het is gewoon de euronet.net server die overbelast is.. denk ik dan.
Het is gewoon de euronet.net server die overbelast is.. denk ik dan.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Het valt reuze mee bij mij gelukkig (heb broadband basic, woon in den haag)
Dit kwam uit speedtest.nl :
Download : 19 KByte/sec
Upload : 2.3 KByte/sec
Connection : 193.9 Conn/min
Ping test Nederland 54.0 ms
Niet te vergelijken met het Premium abbonement maar toch wel ok dacht ik
In mij 1.5 jaar Basic tijd (Demos modem, 4KBLaurenzzz schreef op 11 March 2003 @ 17:03:
Het valt reuze mee bij mij gelukkig (heb broadband basic, woon in den haag)

nu heb ik chello dus mij hoor je verder niet meer zeuren
Verwijderd
Ik ga met het Koala Com21 modem met 90KB, volgens speedtest. Upload gaat stukken langzamer, 19KB.
Jij hebt de upgrade al gehad dus?Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 11:11:
Ik ga met het Koala Com21 modem met 90KB, volgens speedtest. Upload gaat stukken langzamer, 19KB.
Ik weet namelijk dat speedstest vroeger nog wel 'ns ATM over het hoofd zag en dus 80 KB/s aangaf, maar ik heb nog nooit 90 gezien. Dus bij jou zou de upgrade al binnen moeten zijn
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Casema ging de snelheidsverhoging plaatsgewijs invoeren net als KPN met de verhoging van de snelheid van het ADSL abo gedaan heeft.
Ik haal nu nog steeds gewoon 70-75 kb/sec met m'n Eurodocsis modem. Best wel netjes denk ik, maar het is nog geen 800kbit !
Ik haal nu nog steeds gewoon 70-75 kb/sec met m'n Eurodocsis modem. Best wel netjes denk ik, maar het is nog geen 800kbit !
is het ook bekend in welke volgorde en wanneer ze de verhogingen in de verschillende plaatsen gaan doorvoeren?
ik ben een paar weken geleden aangesloten en ik kreeg gewoon nog een com21 modem.
Verder haal ik hier altijd nog 64 kb/s, dus mij hoor je niet klagen en ik wacht de verhoging rustig af...
Verder haal ik hier altijd nog 64 kb/s, dus mij hoor je niet klagen en ik wacht de verhoging rustig af...
\o/
Hmmm, da's wel raar op zich omdat Casema alleen maar Eurodocsis uit ging leveren volgens hun zelf.
Maarja, als je een lekkere snelheid hebt heb je alsnog nix te klagen denk ik toch !
Maarja, als je een lekkere snelheid hebt heb je alsnog nix te klagen denk ik toch !
RAAAAHHRRR... zijn er nou al veel mensen die al zijn getuned in de tussentijd? Ik kom nu wel telkens met mordax op 70Kbyte (terwijl dat maffe wanadoo connection manager telkens 800+ Kbit waarden aangeeft.. wat een NEP), en ik kom ook niet hoger....
als ik de algemene venstertjes bekijk zie ik bij de tests dat het per regio ook niet erg opschiet met grote schieters naar de 100... vaag hoor
someone al tegen de 90/100?
als ik de algemene venstertjes bekijk zie ik bij de tests dat het per regio ook niet erg opschiet met grote schieters naar de 100... vaag hoor
someone al tegen de 90/100?
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Verwijderd
Jaja hiero:
(Overgenomen op Fri May 2 2003 om 22:12:05 UTC+0200)
Download : 98.4 KByte/sec
Upload : 17.6 KByte/sec
Connection : 339.0 Conn/min
Ping test Nederland : 28.0 ms
Al enige dagen stabiel rond de 100 Kbyte/sec!!!!!
Op enkele incidentjes na geen klachten over Casema/Wanadoo
(Overgenomen op Fri May 2 2003 om 22:12:05 UTC+0200)
Download : 98.4 KByte/sec
Upload : 17.6 KByte/sec
Connection : 339.0 Conn/min
Ping test Nederland : 28.0 ms
Al enige dagen stabiel rond de 100 Kbyte/sec!!!!!
Op enkele incidentjes na geen klachten over Casema/Wanadoo
Verwijderd
Prijs omhoog????
Dat heb ik nog niet gezien....
Waar hebbie dat vandaan?
Dat heb ik nog niet gezien....
Waar hebbie dat vandaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 22:48 ]
Aangezien deze draad nu niet echt meer inhoudelijk over de snelheidsupgrade gaat, maar meer over wie het al gehad heeft, denk ik dat deze nu wel dicht kan, en dat we het beste hier verder kunnen gaan:
Wanadoo Iemand Al Verhogingen?
Wanadoo Iemand Al Verhogingen?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.