Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Hebbie een 2 of 3 aderige koelertje. Bij een 3 aderige leest ie wel uit, een 2 aderige niet..
Kun je niet instellen welke sensoren op je mobo je gebruikt voor de metingen?
Je PC Probe geeft mogelijk niet van alle aansluitingen een een waarde aan. Geeftie wel aan dat je CPU-Fan draait? Zoja dan kan het zijn datie gewoon de andere aansluitingen niet meet/kan meten. Alsie ze niet kan meten weet ik het zo ook niet. Check de aansluitingen op 3-pins (dat zijn ze toch?) en je settings van PC Probe.
PC Probe hebbik ook trouwens, want mijn mobo is ook een Asus (P2B-F)
Je PC Probe geeft mogelijk niet van alle aansluitingen een een waarde aan. Geeftie wel aan dat je CPU-Fan draait? Zoja dan kan het zijn datie gewoon de andere aansluitingen niet meet/kan meten. Alsie ze niet kan meten weet ik het zo ook niet. Check de aansluitingen op 3-pins (dat zijn ze toch?) en je settings van PC Probe.
PC Probe hebbik ook trouwens, want mijn mobo is ook een Asus (P2B-F)
Staan je Vinnetjes wel op je MOBO aangsloten? 
probeer anders het Proggie CPU COOl even
probeer anders het Proggie CPU COOl even
ja ik heb 3 pinnetjes op mn voedingen
die van de CPU doet het nu ook ( van voedingspoort veranderd )
de rest zou het ook gewoon moeten doen lijkt me
waar zou ik dat inmoeten stellen dan ???
die van de CPU doet het nu ook ( van voedingspoort veranderd )
de rest zou het ook gewoon moeten doen lijkt me
waar zou ik dat inmoeten stellen dan ???
Spelfouten voorbehouden.
Een heel goed programma is Motherboard Monitoring 5.
Gebruik ik niet alleen op m'n Tbird en Duron, maar ook op m'n 2 PIII's, werkt perfect!
Zowat alle mogelijke sensoren zijn in te stellen, dus altijd keus uit de sensors van je mobo die je hebt, en dus altijd juiste uitlezing.
Kmoet FF zoeken naar de link
Gebruik ik niet alleen op m'n Tbird en Duron, maar ook op m'n 2 PIII's, werkt perfect!
Zowat alle mogelijke sensoren zijn in te stellen, dus altijd keus uit de sensors van je mobo die je hebt, en dus altijd juiste uitlezing.
ok tnx ik w8 op de URLOp vrijdag 17 november 2000 01:35 schreef Knightwolf het volgende:
Een heel goed programma is Motherboard Monitoring 5.
op hoeveel moet ik ze instellen trouwens want ze staan nog standaard op 2200 die threshold
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1