Toon posts:

verwijderen codecs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje, bij het afspelen van bijna alle mpg en avi bestanden crasht de player, zowel wmp, zoomplayer en sasami, dus ik neem aan dat het aan een of andere codec ligt, maar het gekke is dus dat het bij een heleboel verschillende formaten gebeurd.. en als ik een bestand dat de crash veroorzaakt in gspot (proggie dat check of de benodigde codecs aanwezig zijn en info geeft over het bestand) meld het dat het allemaal zou moeten werken..

mijn vraag is dus.. is er een eenvoudige manier om alle codecs te verwijderen en de standaard codecs opnieuw te installeren zodat het net zo is als of windows net vers geinstaleerd is?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ik meen me te herinneren dat ACE Mega Codec Pack erom vraagt om alle op het systeem geinstalleerde codecs te verwijderen en dat dan voor je doet voordat hij zijn eigen codecpack installeert..

Systeem Specs

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08 10:15
Via apparaatbeheer/besturing voor geluid/audiocodecs ?

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34

Killjoy

Klingon lawn products

Wanneer je ze als pack hebt geïnstalleerd, dan kan je de extra geïnstalleerde codecs via software in het configuratiescherm verwijderen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Heel veel hebben een uninstaller en anders er overheen gooien, verwijderd hij ze eerst of overschrijft ze gewoon :)