Ik heb op mijn Windows NT Server 4.0 (PII 300MHz, 64MB EDO-RAM) een HP Deskjet 500C printer geïnstalleerd met behulp van de drivers van de NT-install CeeDee; en dat ging allemaal opzicht prima.
Ik heb 'em daar vervolgens ook geshared met de Sharenaam "HPDeskJe" maar als ik op mijn Windows XP Workstation (AMD XP 1700+, 384MB SD-RAM) die printer probeer te installeren gaat het mis. Hij vindt 'em op het netwerk namelijk niet, terwijl 'ie op de server toch echt gedeeld is.
Voor de goede orde:
Ik ga bij XP dus naar Start>> Printers en Faxapparaten>> een printer toevoegen. Ik kies vervolgens voor Netwerkprinter en dan gaat het dus fout zoals ik al zei. Hij vindt 'em dus niet. Wat kan hiervan de reden zijn en hoe los ik het op? Zijn er stappen die ik vergeten ben of heeft het heel misschien met rechten en machtigingen te maken op de NT Server.
Ik ga bij XP dus naar Start>> Printers en Faxapparaten>> een printer toevoegen. Ik kies vervolgens voor Netwerkprinter en dan gaat het dus fout zoals ik al zei. Hij vindt 'em dus niet. Wat kan hiervan de reden zijn en hoe los ik het op? Zijn er stappen die ik vergeten ben of heeft het heel misschien met rechten en machtigingen te maken op de NT Server.