kpn prepaid irritante "let op"-meldingen

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb kpn prepaid met beltegoed dus, en mn beltegoed is nu 8 euro oid en de kaart is nog 25 dagen geldig. Kortom, een nieuwe kaart kopen kan nog wel ff wachten.. maar..... elke keer als ik wil bellen krijg ik eerst een halve minuut aan irritante meldingen:

Let op, het bel-te-goed is nog ze-ven euro en ze-ven en der-tig euro-cent

Let op, u heeft nog vijf-en-twintig da-gen voor-dat het bel-te-goed ver-valt. Als u bin-nen de-ze ter-mijn op-waar-deert blijft het bel-te-goed staan.. bla bla

Niet iets om je superdruk over te maken, maar wel irritant als je even snel iemand moet bellen... en verder komt dit bij mij niet meer over als een 'klantvriendelijke service' van kpn om je te herinneren, maar is het meer iets om bewust irritant te zijn zodat je wel eerder MOET opwaarderen en kpn weer eerder geld van je vangt....... })

Ik kan verder nergens op hi.nl of kpn.nl iets vinden hierover, en ik ben mn kpn boekjes kwijt waar het evt. in zou kunnen staan... maar ik zou die meldingen graag uit willen zetten. Weet iemand ook of dat mogelijk is? SMS'je met 'let_op UIT' naar een bepaald nummer sturen oid ;)

Ik vrees haast dat het niet mogelijk is, maar niet geschoten is altijd mis :P En zo'n nieuwe kaart koop ik toch wel, maar ik weiger gewoon om een maand eerder zo'n ding te kopen terwijl dat helemaal nog niet nodig is (welke dan ook weer een maand eerder vervalt + een maand eerder die irritante meldingen...)

Verwijderd

Same iere in België :s Base doet het ook, stel je voor dat je naar de brandweer moet bellen als je huis in brand staat!
-> mja naar 112 zullen wel niet zagen

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 19:16:
Same iere in België :s Base doet het ook, stel je voor dat je naar de brandweer moet bellen als je huis in brand staat!
-> mja naar 112 zullen wel niet zagen
Bij mijn weten kun je 112 ten alle tijden bellen, zolang de telefoon uiteraard voldoende stroom heeft en een SIM kaart. Ook zonder beltegoed kun je nog steeds naar 112 bellen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

maartena schreef op 28 februari 2003 @ 19:42:
[...]

Bij mijn weten kun je 112 ten alle tijden bellen, zolang de telefoon uiteraard voldoende stroom heeft en een SIM kaart. Ook zonder beltegoed kun je nog steeds naar 112 bellen.

Zelfs zonder SIM-kaart kan dat :)

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:59
is wel mogelijk, gewoon 0 indrukken als die tante begint the brabbelen over het beltegoed

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
sarcast schreef op 28 February 2003 @ 19:48:
is wel mogelijk, gewoon 0 indrukken als die tante begint the brabbelen over het beltegoed
thnx :) dat werkt idd :)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
idd erg handig :)
Hoe heb je dat uitgevonden? Ik heb het nergens kunnen vinden (behalve hier dan 8)7 )

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dat kan geloof ik ook als je een voicemail wilt inspreken, dan kan je het ingesproken stukje skippen met 0.
Pagina: 1