Toon posts:

keyboard knop naar ander knop verwijzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net me esc knop gesloopt, ik weet niet hoe maar de esc en nu ook al de 3 knop doen het niet meer, oik heb contactjes als ingespoten met contactspray maar verder wil niks helpen.

kan ik bijvoorbeeld de f1 knop als esc knop laten fungeren? dat lijkt me een mooi oplossing voor dit probleem alleen hoe en waarmee krijg ik dat voorelkaar?

het is een logitech wireless itouch desktop keyboard

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 18:10:
ik heb net me esc knop gesloopt, ik weet niet hoe maar de esc en nu ook al de 3 knop doen het niet meer, oik heb contactjes als ingespoten met contactspray maar verder wil niks helpen.

kan ik bijvoorbeeld de f1 knop als esc knop laten fungeren? dat lijkt me een mooi oplossing voor dit probleem alleen hoe en waarmee krijg ik dat voorelkaar?

het is een logitech wireless itouch desktop keyboard
\\

edit knop doet het niet, ik kreeg in search deze link maar daar snap ik weinig van :

http://www.w3.org/TR/html...forms.html#adef-accesskey

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Logitech keyboards zijn volgens mij wel makkelijk open te schroeven. (Mijn Navigator ging iig vrij makkelijk open.)
Is het niet makkelijker om ff te kijken wat er precies aan de hand is? Dit lijkt me beter dan de oorzaak van het probleem ontlopen.
Zo had ik ooit eens cola in mijn tobo gegooid. Eerst deed ie het nog perfect. Even later deed enter het niet meer, daarna weigerden nog meer toetsen.
Ff openhalen, schoonmaken en hij deed het weer :)

En ik weet helaas niet hoe je een functie toeschrijft aan een bepaalde knop.

"It certainly appears so..."

Verwijderd

Topicstarter
Snipisnap schreef op 28 February 2003 @ 18:35:
Logitech keyboards zijn volgens mij wel makkelijk open te schroeven. (Mijn Navigator ging iig vrij makkelijk open.)
Is het niet makkelijker om ff te kijken wat er precies aan de hand is? Dit lijkt me beter dan de oorzaak van het probleem ontlopen.
Zo had ik ooit eens cola in mijn tobo gegooid. Eerst deed ie het nog perfect. Even later deed enter het niet meer, daarna weigerden nog meer toetsen.
Ff openhalen, schoonmaken en hij deed het weer :)

En ik weet helaas niet hoe je een functie toeschrijft aan een bepaalde knop.
ja ik heb hem opengemaakt en er ligt geen briefje waarop het probloeem word beschreven in :D ik kan in ieder geval niet zien wat het probleem is