Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Wat ik me afvraag is hoe ze dat in vredesnaam willen beveiligen. Als het echt moet kun je een mp3tje altijd nog even opnieuw coderen (mp3 -> wav -> mp3).
en het lijkt me niet dat er in een mp3 player een volledige database staat met alle copyrighted mp3s.
en het lijkt me niet dat er in een mp3 player een volledige database staat met alle copyrighted mp3s.
Hmm, iets minder reacties dan ik gehoopt had.
Daarom wil ik iedereen vragen die ervaring(en) heeft met een mp3-speler of bij hem/haar bepaalde mp3's niet afgespeeld/geblokkeerd worden.
Daarom wil ik iedereen vragen die ervaring(en) heeft met een mp3-speler of bij hem/haar bepaalde mp3's niet afgespeeld/geblokkeerd worden.
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met mij Mp3 speler, noch heb ik gehoort dat anderen er problemen mee hebben. Ik hoop dat dit een gerusstellende gedachte is :d
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Vertel mij eerst eens het verschil tussen een MP3tje wat jij op je PC geript hebt en een MP3tje van Kazaa wat iemand anders op een andere PC geript heeft? Daar zal zo een Sony spelertje toch geen onderscheidt tussen (kunnen) maken, of wel dan?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
nex IIe eigenaar hier; geen enkel probleem gedetecteerd... alle (ook gedownloade) liedjes speelt hij gewoon af
er zal vast wel info over te vinden zijn.
als je wel heb gezocht; vertel dan waar en wat je gevonden hebt (dit doe je normaal dus al in de openingspost)
probeer volgende keer dan een betere openingspost te maken, en zoek zelf ook (vooral dat laatste heb je waarschijnlijk niet gedaan --> google).Hmm, iets minder reacties dan ik gehoopt had.
er zal vast wel info over te vinden zijn.
als je wel heb gezocht; vertel dan waar en wat je gevonden hebt (dit doe je normaal dus al in de openingspost)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ikzelf heb een Jukebox van creative kan gewoon alles afspelen hoor, geen probleem.
Kan er zelfs gewone data opzetten om mee te nemen naar iemand anders, verdraaid handig
Kan er zelfs gewone data opzetten om mee te nemen naar iemand anders, verdraaid handig
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
misch bedoelen ze met "beveiliging" dat je niet over en weer kan pompen van muziek net zoals met netMD.
daarbij is t zo dat als t op een MDje staat je t niet van de MD op een andere pc kan zetten.
daarbij is t zo dat als t op een MDje staat je t niet van de MD op een andere pc kan zetten.
Pagina: 1