[Waterkoeling][A7N8X] Chipsetkoeler verplicht?

Pagina: 1
Acties:

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Ik wil mijn gamebak ivm overklokken gaan koelen met een waterkoeling. Nu zag ik dat de A7N8X die ik er in heb een behoorlijk grote grill op de northbridge heeft. Als de airflow in mijn kast minimaal gaat worden (VGA en CPU liquid cooled) moet ik dan ook de northbridge zo koelen? Of zou een klein fannetje genoed zijn?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Zou je best wel koelen ja ;)
Een klein fannetje of northbridge waterblock voldoet wel :D

• Aetje

Aetje

Topicstarter
Mja, probleem is dat die waterkoeling volgens de verkoper niet en de CPU, en de GPU, en de northbridge in serie hebben kan.

Forget your fears...

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Aetje schreef op 28 February 2003 @ 18:04:
Mja, probleem is dat die waterkoeling volgens de verkoper niet en de CPU, en de GPU, en de northbridge in serie hebben kan.
onzin

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

ik zou maar die northbridge koelen bij mij wordt ie super heet als ik me vinger 2 sec erop houd dan verbranden ze zowat.

• Aetje

Aetje

Topicstarter
'k, extra northbridgekoelertje halen dus :)
Dank mensen.

* Aetje gaat de FAQ er eens op nabladeren waar ie aan moet denken als ie de waterkoeling inbouwt

Forget your fears...

Verwijderd

ik weet niet wat voor 1 je wilt halen er is momenteel een actie over wc blokken daar kan je een vga blok kopen en een chipset blok. ik zeg niet dat je perse daar moet kopen een klax ding ik ook goed. www.laupro.nl naar die site moet je gaan

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 18:29 ]

Pagina: 1