Toon posts:

Generals connection problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Systemspecs: Pentium 4, 2,88 Ghz/ 786 Mb Ram/Geforce 4 8x Ti 4200/WinXPHomeSP1/IE6.0SP1/Directx8.2

Hi Guys, heb verschillende forums al gezocht maar kom er niet echt uit: C&C 100% goeie install, patch 1.03 eroverheen 100% geslaagd, firewall uit etc etc etc.
Nog immere geen connect to multiplayer hij blijft zeuren over een TCP probleem.
Instellingen in Options: in Online IP staat gewoon m'n eigen IP adres, LAN IP is leeg en proxy instellingen is ook leeg.

Vraag: wat moet er precies bij die instellingen staan, want ik vermoed dat daar het probleem zit. Kan iemand me dat effe uitleggen alvast Mega bedankt !

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

add even ipx/spx , dan moet het werken

Kenners weten waarom

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... ben redelijk rookie in dit soort dingen ...wat bedoel je precies met ad ipx/spx, voeg even ???? wat precies toe ?????

Verwijderd

ga naar je netwerklocaties dan naar mijn netwerk verbindingen dan eigenschappen van je verbinding dan ipx/spx/netbios aankiezen en dan instaleren en dan de protocols instaleren

Verwijderd

Da_RoNiN schreef op 28 februari 2003 @ 19:02:
add even ipx/spx , dan moet het werken
Ik kan geen enkele logica in deze oplossing vinden. Hij wil toch 'online' the generals spelen, wat heeft ipx hier mee te maken. Alles gaat dan toch over TCP/IP?

Dit zou hoogstens kunnen werken op een lokaal netwerk. Of heb ik het nou verkeerd begrepen :?