Toon posts:

veel geld is ook veel +3 en 4?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Nu niet meer. :P

Een nieuwsbericht met zo'n inhoud zal ook niet echt veel +3 reacties kunnen voortbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bijvoorbeeld te denken van deze nergens op gebaseerde verdachtmaking. De postert heeft blijkbaar niet in de gaten dat puissant rijke mensen inderdaad volkomen belangeloos geld aan goede doelen schenken, integendeel, hij zoekt weer eens een handvat om BG zwart te maken.

Dan een volgreactie, die ook al niet overloopt van intelligentie.

Meer verdachtmakingen die nergens op gebaseerd zijn.

Het hele draadje loopt over van de minder zinvolle reacties, volgens mij kan verreweg het meeste direct richting 0-niveau, terwijl er ook nog wel het één en ander aan trolls valt te ontdekken. Weer een typisch MS-draadje waarin mensen weer zo graag blijk geven van hun antigevoelens richting een zekere fabrikant en persoon. Hier moet zeer scherp gemodereerd worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 19:30 . Reden: toonzetting wat neutraler gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had al zo een vermoeden, vandaar dat ik em hier postte

ochja
-1 roeleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb even flink geschaafd, het is inderdaad niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Toe maar, een first post. Op een vreemde plaats welteverstaan. Ik heb al even verder gekeken maar dit is de enige rare firstpost die ik kan zien, er zal wel een vervelend ventje zijn die deze user niet aardig vindt ofzo. Anyway, van mij krijgt ie een extra punt. :)

Ach wat lief, een trolletje.

Tja, dat er nog het een en ander gedaan kan worden aan deze draad is zeker.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:46

botoo

💀 too old to die young

aad, wat dacht je ervan om je posts eens wat minder agressief en drammerig op te stellen, linkjes en zonodig wat info is wel voldoende, een mening vormen en oordelen kunnen we heus wel zelf.

Zelfs als je imo gelijk hebt, krijg ik nog een smerige smaak in mijn mond als ik je posts lees, volgens mij is dat niet nodig, sterker nog, het is ongewenst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX vindt het zlef erg prettig als de posterts op TMF draadjes en soms reacties aandragen met slechts de indicatie dat er iets niet goed staat zonder er direct een richting aan te geven. Zo geef je de lezer nog de mogelijkheid om zelf een mening te vormen.

Overigens doe ik het zelf ook niet altijd, maar probeer ik het altijd wel.

Een score van een reactie moet in de basis nog altijd het samenspel zijn van de beoordeling van de meeste mensen die hun interpretatie van de modfaq, die daarin ruimte laat imo, op de reactie loslaten.

:)
Pagina: 1