Probleem met Tactical Ops..

Pagina: 1
Acties:

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
damn wie kan mij helpen??? dit is echt een irritante probleem en ik kom er niet uiT!!!!!!!!!

IK speel heeeeeeel vaak Tactical Ops en als ik op windows key druk dan duurt het wel 30 seconden ofzo dat ie gaat minimaliseren!!! en als ik dan in een server zit dan krijg ik connection faild.. waar kan dit aan liggen? kan het zijn omdat ik maar 256mb ram heb? of ligt het aan iets anders???

ohja en als ik dat spel wil afsluiten duurt het ook vet lang voordat ie dicht gaat...

dit zijn me specs:

P4 2.4Ghz
Asus P4T533-C
Club ATI Radeon 9700 Pro 128Mb
Creative Labs Audigy player
Kingston 256Mb PC1066

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

probeer opengl te gebruiken met Direct3d is het idd een beetje kut met opengl ben je er binnen 1 sec ;)

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02 11:30

Tys

Yup, direct3d is zeker langzaam hiermee, hehe het changen van 16 bits naar 32 bits duurt een kwartie zowat, maar OpenGL is niet alleen sneller, je ziet dat de kwaliteit een stuk beter is.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

opengl is te donker beeld

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:41
Dan zet je de brightness in TO wat hoger. Lijkt me nie zo'n probleem

Verwijderd

Thiaz schreef op 28 February 2003 @ 19:54:
Yup, direct3d is zeker langzaam hiermee, hehe het changen van 16 bits naar 32 bits duurt een kwartie zowat, maar OpenGL is niet alleen sneller, je ziet dat de kwaliteit een stuk beter is.
Wel jammer dat veel nieuwe games op direct3d draaien :(

Verwijderd

Twistedmark schreef op 28 februari 2003 @ 22:18:
[...]

Dan zet je de brightness in TO wat hoger. Lijkt me nie zo'n probleem
oke maar met unreal tournament kan dat niet met opengl weet iemand hoe dat komt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 23:09 ]

Verwijderd

Was dit probleem er ook toen je nét je systeem binnenkreeg? Merk je verschil van toen en nu? ( Snelheid van mini. ), als dat zo is dan is het zeker geen geheugen probleem, TO zuigt niet veel. Ik zou zeggen download andere drivers, instaleer TO opnieuw, gebruik zonodig de OpenGL mode (Brightness verhogen )

En over dat connection failed, krijg je dat elke keer als je in een server bent? of regelmatig?

Edit: Meer geheugen is wel aan te raden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 00:46 ]

• Dextourius
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 23:16:
Was dit probleem er ook toen je nét je systeem binnenkreeg? Merk je verschil van toen en nu? ( Snelheid ), als dat zo is dan is het zeker geen geheugen probleem, TO zuigt niet veel. Download andere drivers, instaleer TO opnieuw, gebruik zonodig de OpenGL mode (Brightness verhogen )

En over dat connection failed, krijg je dat te elke keer als je in een server bent? of regelmatig?
LoL

Er is geen verschil van toen en nu... misschien paar seconden door een nieuwe driver maar TO zuigt echt wel veel gek als ik minimaliseer dan is er zo rond de 40 mb over.. en TO opnieuw instaleren helpt niet.. maar zal zo ff opengl mode testen.

en jah als ik in een server zit en als ik weer terug ga naar TO nadat ik geminimaliseerd had, zit ik nog wel in de server maar die mensen bewegen niet meer enzo, moet dan weer gaan reconnecten...

• Dextourius
ej mensen, ik heb zonet opengl modus geprobeerd, maar het spel start niet correct op. Ik krijg allemaal rare strepen enz op het beeld. maar als ik op winkey druk dan minimaliseerd ie wel snel.. en hij sluit ook snel af. alleen het spel werkt niet. heb ook met die patch voor ati geprobeerd... iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 23:07:
[...]

oke maar met unreal tournament kan dat niet met opengl weet iemand hoe dat komt?
Over OpenGL betreft, lees: UT heeft geen openGL heeft ie wel maar werkt klote. @ topicstarter Lees verder mijn vorige post (edit). ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 01:16 ]

• Dextourius
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 01:14:
[...]

Over OpenGL betreft, lees: UT heeft geen openGL heeft ie wel maar werkt klote. @ topicstarter Lees verder mijn vorige post (edit). ;)
W0W lekkere topic hoor van het jaar 1999... om precies te zijn: Tuesday 30 November 1999 11:19

Verwijderd

DeXtOuRiuS schreef op 01 March 2003 @ 01:29:
[...]

W0W lekkere topic hoor van het jaar 1999... om precies te zijn: Tuesday 30 November 1999 11:19
offtopic:
Zeer oud idd, maar niet oud genoeg voor mensen die niet willen/kunnen zoeken. Wel handig om te laten zien dat openGL klote werkt in UT
;)

Ontopic: Direct3d is niet zo snel met dat soort dingen. en idd, opengl switchen, maar lukt niet zo perfect zo te zien. Persoonlijk ben geen rambus fan, bandbreedte is hoger ja, maar rambus heeft wel last van latencies. bovendien is het rete duur, niet alleen het geheugen maar ook de chipsets.. i850 en de reallife performance van rambus is erg teleurstellend voor zoveel bandbreedte, dat komt denk ik voornamelijk door de hoge latencies, maar dat terzijde. :9

Ik denk dat het tijd is voor een geheugen upgrade, 256 is wel té weinig om zulke snelle akties uittevoeren.

Succes verder. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 01:51 ]

Verwijderd

tis gewoon klote op opengl!! direct3d is wel goed alleen lame langzaam!!! kep em zelf op direct3d.Ik zou em op opengl zetten als er daarvoor een brightness fix voor was :(.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 14:03 ]

Verwijderd

er is een brightness fix

hier kheb em ff geuploaded
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/OpenGlDrv.dll
gewoon overwriten in je X:\unreal tournament\system

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 19:15:
er is een brightness fix

hier kheb em ff geuploaded
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/OpenGlDrv.dll
gewoon overwriten in je X:\unreal tournament\system