Toon posts:

Pioneer DVD en regiovrij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hups.... biertje weg en typen.....

Is een Pioneer 105S DVD speler regiovrij of moet ik daar zelf voor zorgen???
Snap er namelijk geen hol meer van........:?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Nee, hij is niet regiovrij
Ja, daar moet je dus zelf voor zorgen.

Frimware-cracks zijn her en der wel te krijgen, maar voor dit type weet ik het niet.

En ik ga geen links posten, want ik weet niet zeker of de tweakers crew daar wel blij mee is.

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat de 105 regiovrij te maken is. Moet je alleen ff de firmware opzoeken. Als je die eenmaal heb is het een fluitje van een cent!

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
kijk uit met het regiovrij maken van dvd spelers!
tegenwoordig zijn er dvd's die kijken of de player regiovrij is, en zoja dan speelt hij niet af. Je kan beter kijken of je geen software/firmware kan krijgen waarmee je een regiocode kan instellen.

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Verwijderd

Ik heb dezelfde drive waar je het over hebt.
hem hem regiovrij gemaakt met de firmware vermeld op deze pagina.

http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm

bij mij is het prima gelukt maar stel me niet aansprakelijk voor wat jij doet >:)

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 00:43 schreef diekstra het volgende:
kijk uit met het regiovrij maken van dvd spelers!
tegenwoordig zijn er dvd's die kijken of de player regiovrij is, en zoja dan speelt hij niet af. Je kan beter kijken of je geen software/firmware kan krijgen waarmee je een regiocode kan instellen.
De regiocode instellen gaat alleen met regiovrije spelers! |:(
Het instellen van de regio heeft alleen effect op de software waarmee je de dvd afspeelt. Trouwens de dvd's waar je het over hebt zijn er nog niet, maar komen waarschijnlijk wel ja. Er zal ongetwijfeld een oplossing voor komen.
Dit is overigens geen reden om je speler niet regiovrij te maken, want als die dvd's per se een gelockte drive moeten hebben dan zet je gewoon je oude firmware weer terug :P
Pagina: 1