zonnet heeft daar een apart nummer voor
Je wilt zeker je belminuten bij ben opmaken door ff te internetten op je laptop via je gsm?
Doe ik ook, werkt prima.
Je wilt zeker je belminuten bij ben opmaken door ff te internetten op je laptop via je gsm?
Ik gebruik hier (kunnen geen 06-760 nummers bellen) het oude 12move inbelnummer en kan gewoon met mijn tiscali account inloggen.. weet niet hoe het zit met tiscali gratis; maar je kunt het simpel proberen...
Maarja; je zit dan wel gewoon op een 022 nummer te bellen; niet echt lekker lokaal voor mij, maar ik kan tenminste een VPN opzetten naar mijn werk..
Maar ik denk dat er nog maar weinig gratis ISP's zijn die nog geen 0676 nummer hebben..
Maarja; je zit dan wel gewoon op een 022 nummer te bellen; niet echt lekker lokaal voor mij, maar ik kan tenminste een VPN opzetten naar mijn werk..
Maar ik denk dat er nog maar weinig gratis ISP's zijn die nog geen 0676 nummer hebben..
Dat kan toch ook met een 06-7.. nummer?Sick Nick schreef op 28 February 2003 @ 17:10:
Je wilt zeker je belminuten bij ben opmaken door ff te internetten op je laptop via je gsm?Doe ik ook, werkt prima.
Bij mij werkt dat iig wel. (Zonnet en Dutchtone)
Als je belt met een gsm dan heeft zonnet inderdaad een niet 06 nummer.Sick Nick schreef op 28 februari 2003 @ 17:10:
Je wilt zeker je belminuten bij ben opmaken door ff te internetten op je laptop via je gsm?Doe ik ook, werkt prima.
Maar via de gewone telefoon is het wel een 06760 nummer.
Ja ik zie dat zonnet een apart 036 nummer heeft
cool.. nu maar hopen dat ze daar bij O2 dan geen extra kosten voor rekenen..sick..welke provider heb jij kwa mobiel? Want nu kan ik natuurlijk via het buitenland supergoedkoop dan internetten
6 euro cent per minuut kost het daar om naar nederland te bellen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 17:15 ]
Ik heb een ben extra, tegenwoordig t-mobile 300 kaartje icm met een nokia 7650.
Ik kan ook prima via zo'n 06760 nummer inbellen maar die zijn dacht ik wat duurder met de gsm dan een gewoon nummer (0367500300 voor zonnet). Voor die 06760 staan namelijk tarieven vast die je altijd betaalt, dat 036 nummer is gewoon je gesprekskosten.
Tenminste, dat hoop ik anders ben ik genaaid bij m'n volgende rekening
En waarmee bel jij voor 6 cent naar nederland?
Ik kan ook prima via zo'n 06760 nummer inbellen maar die zijn dacht ik wat duurder met de gsm dan een gewoon nummer (0367500300 voor zonnet). Voor die 06760 staan namelijk tarieven vast die je altijd betaalt, dat 036 nummer is gewoon je gesprekskosten.
Tenminste, dat hoop ik anders ben ik genaaid bij m'n volgende rekening
En waarmee bel jij voor 6 cent naar nederland?
http://www.freeonline.nl doet er ook aan.
Ja, als je vanaf een mobiele telefoon wilt inbellen of vanaf het buitenland. Dan zijn namelijk de 067 nummers geblokkeerd.Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 17:09:
maakt dat uit dan?
De meeste providers echter ook vaak nog 1 normaal nummer (bijv op 020) waar je kunt inbellen. Ik weet niet hoe dit zit met de gratis providers trouwens. Meestal adverteren ze niet met dit nummer op de websites trouwens. ff mailtje sturen of belletje plegen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
En een voordeel nummer is goedkoper. (zolang het locaal is
)
Een 067 kan je helaas niet als voordeel nummer opgeven....
Een 067 kan je helaas niet als voordeel nummer opgeven....
En hoe zit het als je 1655 voor het nummer zet??? (dacht dat 1655 voor kpn was)
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Wie zoekt die vindt.....
[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 28-02-2003 21:41 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()