Toon posts:

ISDN] USB Modem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai sinds kort ook linux. nu heb ik un KLOTE teles kaart. ik wil nu (voor internet op linux) een USB modem hebben. wat is een goede (isdn 64KB) usb modem die zonder problemen compatible iz met linux.

En zijn er ook dingen te koop die usb poorten kunnen splitsen (ik heb er nu 2 en ik wil er 3).

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kijk op de site van een paar merken die usb isdn modems maken. staat vast wel bij of ze linux compatible zijn.

Verwijderd

Topicstarter
zal ik even doen

Verwijderd

de primafoon verkoopt een heel goed usb modem
usb hubs bestaan ja, elke pc zaak heeft ze.

paar vraagjes:
wat is er mis met pci?
waarom klote teles? onder windows zijn die dingen like hell, maar in linux heb ik er nog nooit last mee gehad. wordt soms (bijv mandrake 8) automatisch herkend.

Verwijderd

Topicstarter
onze teles kaart iz zwaar klote (een ding dat je kreeg bij un ISDN abbo heel veel jaar geleden). linux herkent hem niet en hij wil het maar niet doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 17:19:
onze teles kaart iz zwaar klote (een ding dat je kreeg bij un ISDN abbo heel veel jaar geleden). linux herkent hem niet en hij wil het maar niet doen
vreemd. we hebben het hier toch over de teles .bri 16.3 isa (oid)?
die staat erom bekend een prima linux kaart te zijn. welke distro draai je'?

Verwijderd

Topicstarter
nee die is het niet. het is volgens mij een Teles AB ofzo maar die kan ik nergens vinden. zal kpn eens mailen wat voor kaart het is. zat volgens mij bij het KPN FOX ISDN paket ofzo. (hem in windows instaleren iz al un heel gedoe)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Zoeken aub. Ja, er zijn USB modems te koop die onder linux werken, check support van de betreffende producten.
En JA, er zijn ook USB-hubjkes/splitters te krijgen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.