Toon posts:

problemen install PQI 6in1reader onder W2000 proff.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik krijg de card-reader 6in1 travel van PQI niet geinstalleerd onder W2000proff.
Ik heb de driver vd cd-rom geinstalleerd en de reader ingeplugd en de pc herkend wel dat bij opstarten de usb reader maar na het gewone scherm krijg ik een blauw scher voor ca. 2 seconden en de pc slaat uit. Al geprobeerd de driver niet te installeren en of W2000 hem zo herkend maar dat gaat niet. ik heb al op de website gekeken en zie een update staan. een setup.exe. die installeerd zich automatisch dus ik neem aan op de juiste plaats op mijn pc. terug opgestart en reader via usb aansluiten maar ook weer na opgestart te zijn een blauw scherm.
Heeft iemand ervaring hiermee?

groeten,
ellen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ;-)

Verwijderd

Heeft dat ding een eigen voeding?
Zo niet: dan trekt 'ie te veel spanning weg van je PC waardoor er gereboot wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reply. Neen ,dat was het niet. Uiteindelijk is het me gelukt. Géén driver vd cd-rom noch vd website vd fabrikant gedownload, maar via systeem-app.beheer stuurprogr. bijwerken-Microsoft-USB Massa opslag. En toen gelukt. Ik heb nu 4 removable disks in deze computer.
1ste keer een card reader geinstalleerd. Er zit echter géén gebruikershandl.bij. Als ik een geheugenkaartje in de reader steek zou ik moeten zoeken op welke schijf hij staat vd 4.
Ik werk nu dan maar via Finepixviewer die een exif laucher heeft. Of een andere downloaderOfotonow. Dan gaat ie automatisch.
Als de foto's zijn overgebracht en bewaard hoe sluiten jullie dan af? Via deze computer-rechtsklik-schijf uitwerpen? of op de taakbalk zit een icoontje App. stoppen?