Toon posts:

Norton Internet security

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen gelede was ik bezig met video bewerking op m'n eigen AMD XP 1900+, toen ik daarmee klaar was had de pc zo'n 10 uur de tijd nodig voor alle berekeningen ed...

Ik trek de internet kabel erui en sluit alles af, zo ook Norton Anti-virus en Norton Internet security.
Toen de pc klaar was met berekenen en ik de volgense dag terug kwam starte Norton Anti-virus en Norton Internet security niet meer op na een reboot.

Nou kan ik Auto-Protect niet meer aan zetten.
Als ik in de opties van internet security wil krijg ik de melding : "Geen toegang. De opties kunnen worden bekeken/gewijzigd door de Supervisor"
de opties van Anti-virus zijn wel te be kijken
en E-mail scannen krijg ik niet meet aan...

HELP me, hoe komt dit en liever nog...
hoe los ik ut op

PS : ik gebruik win2k

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 16:19 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
Al opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
is dat de enige oplossing dan??

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
Uhh.. misschien.. maar is norton opnieuw installeren een probleem? Want als je het eerder had gedaan was het probleem (misschien) al verholpen.

Verwijderd

Naar mijn weten is uninstallen de ene mogelijkheid om dit te verhelpen.
Waarschijnlijk krijg je hem zo niet geuninstalled, je moet eerst alle norton/symantec services disablen, rebooten, en dan kun je uninstallen.
Btw, NIS is erg XP optimized, niet echt aan te raden op n ander OS(maar heb dit geintje ook wel eens gezien op een XP sys).

Verwijderd

Topicstarter
het is onmogenlijk om NIS te uninstallen, want ik heb de Supervisor rechten niet...
dus toen heb ik maar alles opgezocht dat met norton en / of symantec te maken heeft...
en heb ik dit verwijdert...

maar nou lukt het installeren weer niet omdat ik de Supervisor rechten dus nie heb zegt ie...

en wat is d'r waar van dat nis ut beste op XP kan worden gedraait zoals hierboven gezegt wordt??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 13:14 ]

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 18:20

Deem

Ontcijfer mij!

er is ergens eem tool van symantec op de install cd die bij corrupte installaties en corrupte uninstallers, alsnog het programma correct kunnen verweideren. weet effe de naam niet van de tool :(

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 18:20

Deem

Ontcijfer mij!

Foutje :S

[ Voor 97% gewijzigd door Deem op 03-03-2003 13:20 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het tooltje dat naimed bedoelt niet vinden...
weet iemand over welk tooltje hi hij het heeft ??

Verwijderd

het is onmogenlijk om NIS te uninstallen, want ik heb de Supervisor rechten niet...
dus toen heb ik maar alles opgezocht dat met norton en / of symantec te maken heeft...
en heb ik dit verwijdert...

maar nou lukt het installeren weer niet omdat ik de Supervisor rechten dus nie heb zegt ie...
Zoals ik dus al zei, je moet de services van symantec/norton uitschakelen(of op handmatig zetten).
Dit doe je door bij administrative tools/services, het start up type te veranderen.
(ik draai engels OS, dus in het nederlands is het wat anders, maar dit zou duidelijk genoeg moeten zijn).

Hierna moet je rebooten, en dan kun je wel uninstallen. Heb dit al meerdere malen in de praktijk moeten brengen dus het werkt wel. (zowel xp als 2k)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik snap niet wat er bedoelt wordt...

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

To uninstall NAV using the Rnav2003.exe removal utility:
If you cannot uninstall NAV from the program list, then uninstall the program by running the Rnav2003.exe removal utility. To download the Rnav2003.exe removal utility, see the document How to uninstall Norton AntiVirus using the Rnav2003.exe removal utility.
klik

Be Stronger Than Your Excuses

Pagina: 1