ach...in een volgend leven lach je er om!
Er bestaan wel van die kleine voedinkjes van 4 cm hoog maar die zijn dacht ik ook nog even lang als een normale voeding. Of je moet em gaan tweaken
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Er zijn minstens 3 soorten 'kleine' voedingen, een echte microATX voeding is ong. 9cm diep, 10cm hoog en 7cm breed (zo op zicht bekeken, het ligt op 2 meter van me
), maar je hebt ze ook die 'normale' hoogte en breedte hebben, maar half zo diep, en er zijn er die aan alle kanten iets kleiner zijn.
Beste manier om zeker de juiste te pakken:
Opmeten en naar een (grotere) beurs gaan met een meetlint
Oslik blyat! Oslik!
Maxus PM230W voeding.
tis een 230Watt ATX 2.01 voeding.
15 cm breed, 10 cm diep, 9 cm breed
waar ze te halen zijn weet ik nie, ik heb er een uit een oude case gehaald.
tis een 230Watt ATX 2.01 voeding.
15 cm breed, 10 cm diep, 9 cm breed
waar ze te halen zijn weet ik nie, ik heb er een uit een oude case gehaald.
Yep bijvoorbeeld naar de PC Dumpdag in Amsterdam, daar lagen ze afgelopen weekend voor 5 euro 145 Watt.dion_b schreef op 28 February 2003 @ 16:55:
...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ja, en dan 6x zoveel kwijt zijn als een complete kastVerwijderd schreef op 28 February 2003 @ 18:11:
Kun je deze voeding niet bij Acer zelf kopen?
Verwijderd
Nou dat is misschien wat overdreven, maar je hebt wel gelijk vaak is het vrij prijzigDJSmiley schreef op 28 February 2003 @ 19:12:
[...]
Ja, en dan 6x zoveel kwijt zijn als een complete kast
edit: Maar het voordeel is wel dat je zo een zelfde voeding hebt, die dus dan ook precies past.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 20:01 ]
ik heb 2 bedrijven in de pricewatch een mailtje gestuurd met mijn vraag, ben benieuwd of ze antwoorden....
ach...in een volgend leven lach je er om!
die ranzige exoticamerken rukken je zo een poot uit hoor. laatst wilde een klant een voeding hebben voor een compaq prosignia. op de comprak site 108 dollar en in nederland te koop voor rond de 350 euro. dan heb je nog maar een 240 watt. en er kan geen gewone voeding in want de power switch zit er aan vast ofzoiets debiels.Nou dat is misschien wat overdreven, maar je hebt wel gelijk vaak is het vrij prijzig .
edit: Maar het voordeel is wel dat je zo een zelfde voeding hebt, die dus dan ook precies past
Osiris, Hoe kan ik je bereiken? Misschien heb ik wel iets voor je, maar je e-mail werkt niet. Mail me even.
[ Voor 7% gewijzigd door KifArU op 03-03-2003 13:29 ]
gewoon een at voeding of wat?smvs schreef op 02 maart 2003 @ 16:32:
[...]
die ranzige exoticamerken rukken je zo een poot uit hoor. laatst wilde een klant een voeding hebben voor een compaq prosignia. op de comprak site 108 dollar en in nederland te koop voor rond de 350 euro. dan heb je nog maar een 240 watt. en er kan geen gewone voeding in want de power switch zit er aan vast ofzoiets debiels.
Pagina: 1