Toon posts:

3d (shutter) Glasses voor radeon 9000, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zitten hier een beetje te spelen met een oude asus kaart, met 3d bril, en dat ziet er best gaaf uit. Nou zou ik er ook graag een willen, maar ik heb een radeon 9000.
Is het mogelijk om hier shutterglasses voor te kopen? En zo ja, waar kan ik deze in NL halen????

Verwijderd

Volgens mij heeft ATI die functie niet, alleen ASUS gforcen voor zever ik weet!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Elsa kaarten hebben ook zoiets, allees moet je die bril op je vga aansluiting aansluiten en word dus je vga signaal gesplitst.

Maar je driver bij de kaart moeten dit natuurlijk wel ondersteunen!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
ATi ondersteunt dit inderdaad nog niet. Maar ze hebben in een interview aangegeven dat 'mocht er voldoende interesse zijn' ze dit zullen gaan ondersteunen.

In een van deze interviews stond het: http://www.driverheaven.net/interviewindex/

En wel in het interview met Ben Haim:

[Zardon] Will ATi ever bring users true Stereo Drivers for 3D-glasses?

[Ben] This issue is being raised from time to time. We always try to be attentive to the market needs and respond accordingly. At the moment, we do not see a great deal of market demand for this feature. Of course we will react if we see market conditions change.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm...en er is ook geen third-party soft beschikbaar? Ik heb gekeken naar die wicked-3d troep, maar dat is zowel rood-blauw, als uit de handel.

Verwijderd

Hoop dat dat nog komt want dat zou echt gaaf zijn :9~ , heb hier nog een elsa Erazor III TNT2 liggen ook met zo'n bril en die werkt echt heel erg goed, die van asus valt daarbij in het niet..

Hoop echt dat het er van komt want dat is echt heel gaaf, een beetje een holografisch idee als je naar je monitor kijkt, het beeld komt dan echt "uit" je monitor! echt heel stoer >:)
Pagina: 1