Toon posts:

Prijs per MB/GB in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik regelmatig doe is een lijstje in een spreadsheet maken met alle Harddisks onder elkaar capaciteit en prijs en de prijs per Gigabyte.

Zo kan ik precies zien welk formaat harddisk de meeste waar voor het geld geeft.
Zou zoiets niet in pricewatch zelf gezet kunnen worden?

Nu moet ik zelf in Visicalc bij elke regel zelf de capaciteit erbij zetten anders kan ik de berekening niet doen. Als de capaciteit in een andere cel staat maakt het mij (en misschien anderen) een heel stuk gemakkelijker.

Please? _/-\o_

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

voor eventuele feature´s en ook bugs kun je terecht op de Devtracker: http://devtrack.tweakers.net :)

[ Voor 4% gewijzigd door GiLeX op 28-02-2003 16:12 ]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Okay, accountje aangemaakt... Ik wacht op mijn password ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit zit er wel aan te komen in de vorm van productspecs/survey :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt ook gewoon in de categorie harde schijven zoeken op '80GB' of een andere grootte en dan sorteren op prijs. Ik vind het niet echt de moeite waard omeen hele functie te maken waarmee de prijs/capaciteit verhouding uitgerekend kan worden terwijl er veel kopers zullen zijn die andere factoren in overweging brengen zoals bijvoorbeeld prestaties en geluidsproductie.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Femme schreef op 02 maart 2003 @ 20:46:
Je kunt ook gewoon in de categorie harde schijven zoeken op '80GB' of een andere grootte en dan sorteren op prijs. Ik vind het niet echt de moeite waard omeen hele functie te maken waarmee de prijs/capaciteit verhouding uitgerekend kan worden terwijl er veel kopers zullen zijn die andere factoren in overweging brengen zoals bijvoorbeeld prestaties en geluidsproductie.
Die dingen zijn allemaal prijsonafhankelijk en als iemand dat echt belangrijk vind kan dat gewoon uit de reviews gehaald worden. En zo veel werk is het naar mijn idee niet (mits jullie deze gegevens al in de database tabel hebben staan). Anders kan ik me idd voorstellen dat het te veel werk is. Misschien zou het zelfs aan./uit gezet kunnen worden.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die gegevens staan niet in een databasetabel, een product heeft gewoon een naam, en daar staan de specs in verwerkt. "80GB Maxtor DiamondMax Plus 9" is gewoon een sting, er staat nergens een integer 80 opgeslagen om aan te geven hoe groot die schijf is.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
In dat geval kan ik me voorstellen dat jullie er weinig behoefte aan hebben om dit op te gaan nemen.
Pagina: 1