Goedemiddag allen,
Ik zit hier met een vaag probleem:

Dit is de traffic van een Windows 2000 machine welke hopeloos de fout in gaat.
Wat is de bedoeling?
- Er wordt een backup gemaakt van een server. Dit wordt om 1:00 gedaan. Levert een *.BKF file op van 11 GB (tsja)
- Vervolgens wordt er om 3 uur een batchfiletje opgestart, welke via PSCP (PuTTY secure copy) de file naar een backup server pompt.
Op zicht werkt de boel wel, de backup komt heel aan, maar zoals je boven kan zien duurt het van 3 uur tot 16:00 om de backup over te pompen. Vanuit een andere Windows 2000 server, zelfde script is een backup in 1 uur over.
Het proces blijkt ook nog te draaien op de Linux machine. Mijn idee is dat de batchfile blijft hangen, maar ik zie het even niet meer.
Voor de statistieken:
putbackup.bkf
Heeft iemand een id?
Ik zit hier met een vaag probleem:

Dit is de traffic van een Windows 2000 machine welke hopeloos de fout in gaat.
Wat is de bedoeling?
- Er wordt een backup gemaakt van een server. Dit wordt om 1:00 gedaan. Levert een *.BKF file op van 11 GB (tsja)
- Vervolgens wordt er om 3 uur een batchfiletje opgestart, welke via PSCP (PuTTY secure copy) de file naar een backup server pompt.
Op zicht werkt de boel wel, de backup komt heel aan, maar zoals je boven kan zien duurt het van 3 uur tot 16:00 om de backup over te pompen. Vanuit een andere Windows 2000 server, zelfde script is een backup in 1 uur over.
Het proces blijkt ook nog te draaien op de Linux machine. Mijn idee is dat de batchfile blijft hangen, maar ik zie het even niet meer.
Voor de statistieken:
putbackup.bkf
code:
1
2
3
4
5
6
7
| @ECHO OFF CLS g: cd \beheer pscp -i solsol1.PPK fullbackup.bkf backupsolsol1@backup.serverpark.nl:/backup/solsol1 del fullbackup.bkf |
Heeft iemand een id?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards