[XP] ubersloom afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
jaja ik weet het check de faq enzo maar dat heb ik al gedaan zelfs alles geprobeerd maar het werkt niet :X
probleem lijkt duidelijk als ik wil rebooten ben ik vanaf het commando afsluiten tot het blauwe scherm dat ie gaat afsluiten 1 min 30 sec. bezig vervolgens blijft ie nog een minuut of 2 hangen in logging off waarna hij eindelijk afsluit, en ik ben nu een beetje ten einde raad aangezien dus helemaal niets helpt, ik heb vorige week nog schone install gedaan maar het probleem is weer terug
!help! :/

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BootVis al gedaan?

• Houston3
jep maar dat merk ik hier alleen aan het opstarten = 15 s ofzo

Verwijderd

Nvidia kaart? Stop de Nvidia Driver helper service en disable 'm. Staat ook in de FAQ ;)

p.s. je ben een ] in je sig vergeten...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 15:47 ]

• Houston3
nee een ati radeon 9500 pro net een week oud vandaar de schone installatie :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows XP hangt (30 sec) voor log off/shutdown
Hierin heb ik redelijk wat dingen bij elkaar gezet, en om eerlijk te zijn vind ik het een beetje overdreven om dat over te typen :P.

Maar ook voor jou geldt, zou je voortaan in je openingspost aan willen geven wat je al geprobeerd hebt, wat je zelf gevonden hebt en waarom dat niet werkte? Dat scheelt ons redelijk wat giswerk ;).

• Houston3
ja ok maar ik zei dus dat ik zo ongeveer alles heb geprobeerd wat in de faq staat en ook regedit etc. maar dat werkt dus gewoon allemaal niet een nvidia kaart heb ik niet dus die drivers zijn er ook niet ( ik heb wel gekeken voor de zekerheid ) vreemde programma's draaien er niet ik heb eerst alles afgesloten ik heb echt geen flauw idee wat ik nog vergeet maar ik heb echt zo ongeveer alles geprobeerd ook uit oudere topics :X

• Houston3
goed probleem gevonden, het blijkt dus dat als ik de hidden icon van itouch (die ik net niet zag ;) ) dus afsluit dat ie binnen 10 seconden uit is, ik heb ook een programmatje van ati uitgezet waar je resolutie in kan instellen enzo niet echt een boeiend progje
probleem is dus nu opgelost
Pagina: 1