Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afstands pause (parralel of serieel)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Mijn Coolermaster op mijn AMDtjuh maakt een hels kabaal en is dus niet echt relaxed om divx'jes op de tv te kijken :(

mijn oplossing was tulpkabeltjes verlengen zodat ze lang genoeg zijn!

probleem is dan alleen nog hoe zet ik hem eventueel op pauze??
id was nog een kabel die dan op de printerpoort komt met een "normally off" schakelaartje eraan dat als ik die indruk dat je dan de keyboard code van de "pause" toets krijgt (voor in MicroDVD).

weet iemand hoe dit realiseerbaar is

- wat voor voeding er tussen moet
- en wat voor software dat signaal kan ontvangen en dan omzetten naar die "pause" toets

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Of je kunt ff je Coolermaster een toontje lager laten draaien. Scheelt ook weer in geluidsproductie en is niet zo omslachtig.

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07 16:49
Haal die el cheapo fan van je koelblok af en vervang em door een papst fan of soortgelijks.
Ik ben die herriemakers al meer dan zat...

• SLipEdd
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06-2022

SLipEdd

hoi

de beste oplossing volgens mij dus die CPU-fan stiller maken zoals hier word gezegt :)

edwindijkstra.nl

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

speel je divxen af in winamp (daar is een plugin voor) en gebruik een plugin waarmee je winamp via parallel of serieel kan besturen (ook dat bestaat). Beter alternatief is natuurlijk een stille koeler of om een baybus te knutselen waarmee t ding op 7 volt kan als je een film kijkt (dat is toch niet super veel load). Mogelijkheden zat. Topic dicht onder het motto: creativiteit heeft nog nooit iemand bezeert.
Anders is www.girder.nl ook een mogelijkheid :)

[ Voor 6% gewijzigd door m-m op 28-02-2003 16:23 ]

Dit topic is gesloten.