Ik heb een machine met een OfficeJet PSC-500 (parallel) en een machine met een OfficeJet d135 (USB). Beide machines zijn voorzien van Windows 2000 Prof NL + SP3. Het vreemde is dat op beide machines de aansturing naar de OfficeJet toe prima functioneert, alleen wanneer ik de scan knop op beide OfficeJets bedien dan komt er zowel op de PSC-500 als de D135 een melding op het display "kan een verbinding maken met PC".
Ik heb HP support al veelvuldig lastig gevallen met dit probleem maar zij schuiven die gemakkelijk af naar bv. Dell (merk machines). Dit kan het niet zijn omdat een machine waar de d135 ook aanhangt met Windows 2000 een kloon is met een ASUS Mb. Ook kwam HP met het nobele idee om in de BIOS bidirectioneel bij USB aan te zetten
Wie kan mij hiermee vooruit helpen ?
Ik heb HP support al veelvuldig lastig gevallen met dit probleem maar zij schuiven die gemakkelijk af naar bv. Dell (merk machines). Dit kan het niet zijn omdat een machine waar de d135 ook aanhangt met Windows 2000 een kloon is met een ASUS Mb. Ook kwam HP met het nobele idee om in de BIOS bidirectioneel bij USB aan te zetten
Wie kan mij hiermee vooruit helpen ?