Toon posts:

Hp OfficeJet d135 + Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een machine met een OfficeJet PSC-500 (parallel) en een machine met een OfficeJet d135 (USB). Beide machines zijn voorzien van Windows 2000 Prof NL + SP3. Het vreemde is dat op beide machines de aansturing naar de OfficeJet toe prima functioneert, alleen wanneer ik de scan knop op beide OfficeJets bedien dan komt er zowel op de PSC-500 als de D135 een melding op het display "kan een verbinding maken met PC".

Ik heb HP support al veelvuldig lastig gevallen met dit probleem maar zij schuiven die gemakkelijk af naar bv. Dell (merk machines). Dit kan het niet zijn omdat een machine waar de d135 ook aanhangt met Windows 2000 een kloon is met een ASUS Mb. Ook kwam HP met het nobele idee om in de BIOS bidirectioneel bij USB aan te zetten 8)7

Wie kan mij hiermee vooruit helpen ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sjah stomme vraag.. maar heb je de goeie software wel op de PC draaien? Weet even niet hoe het heet, maar in ieder geval die zooi dat je zo'n venster op je scherm krijgt als je iets in de sheetfeeder legt enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Staat er los van, want als ik een status check doe in de meegeleverde HP software dan is deze niet succesvol. Het verkeer vindt dus maar plaats 1 kant op .. van de PC naar het apparaat toe

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56
In de handlieiding van de D-series is e.e.a. opgenomen voor wanneer er al een andere officejet is geinstalleerd op de desbetreffende PC. Moet je ff in de handleiding zoeken. :)