Whistler is toch weer sneller dan W2k.. scheelde bij mij 5 KKeys/s
het is ongeveer:
W9x / WinME / Linux / DOS / W2K / Whistler
het is ongeveer:
W9x / WinME / Linux / DOS / W2K / Whistler
Ligt ook aan je computer. Bij mij draait ie onder DOS weer een paar k sneller als onder win2K.
[removed]
Verwijderd
Ligt zeker aan je systeem...
Met mijn dual loopt onder win2K altijd sneller als onder dos/win9x
Bij de wat mindere PC (pre-PII) is volgens mij het DOS platform het snelste. Als je een snellere PC hebt, met voldoende geheugen, dan wordt W2K weer beter.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Mmz, heb hier een AMD-300mhz naast me staan met ! 1024 Cache geheugen! op mobo,, welteverstaan.. Socket 7 enzow, 32MB intern
word binnenkort 128 100mhz....
graast dat lekker met Win98 UK ?
Ben benieuwd of er ook iemand ervaring heeft met een Alpha VMS systeem. Ik denk dat ik de server op kantoor eens ga verrassen met een koetje... Overdag weinig lol aan, maar 's nachts en in het weekend is het bingo!
Verwijderd
1MB cache op mobo maakt helemaal niets uit voor je }:o , RAM ook niet. Ik heb een K6/3-400 @ 450, maar deze doet evensnel RC5 als een K6/2-400 @ 450. Je merkt niet eens dat je de koe hebt draaien. Die koe heeft 1,5MB RAM maximaal nodig, en als je meer hebt, mooi meegenomen, maar de koe doet er niets mee.Op vrijdag 17 november 2000 15:02 schreef Aikeleer het volgende:
Mmz, heb hier een AMD-300mhz naast me staan met ! 1024 Cache geheugen! op mobo,, welteverstaan.. Socket 7 enzow, 32MB internword binnenkort 128 100mhz....
Verwijderd
ik heb er nu win98se opstaan zet er morgen winME op zal ff zeggen op welke hij sneller draait
Verwijderd
HèhèOp vrijdag 17 november 2000 12:41 schreef WOrKstation het volgende:
Ligt zeker aan je systeem...
Pagina: 1