Onder welk OS draait rc5 het snelst?

Pagina: 1
Acties:

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik vroeg me echt af of de rc5 client nou sneller draait onder bv Linux ipv Win98?? Is dit waar??

Ook heb ik van iemand gehoord dat ie het snelst draait onder win2K wat ik me nou eigenlijk helemaal nie voor kan stellen...

SysSpec

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maakt niet erg veel uit, maar onder win2k doet hij het bij inderdaad iets sneller.

Verwijderd

DOS, totaal geen overhead.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Whistler is toch weer sneller dan W2k.. scheelde bij mij 5 KKeys/s

het is ongeveer:

W9x / WinME / Linux / DOS / W2K / Whistler

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ligt ook aan je computer. Bij mij draait ie onder DOS weer een paar k sneller als onder win2K.

[removed]

Verwijderd

Ligt zeker aan je systeem...

Met mijn dual loopt onder win2K altijd sneller als onder dos/win9x :P

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Bij de wat mindere PC (pre-PII) is volgens mij het DOS platform het snelste. Als je een snellere PC hebt, met voldoende geheugen, dan wordt W2K weer beter.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ehm, is een TBird 900 nu alweer een langzaam systeem dan ;)

[removed]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mmz, heb hier een AMD-300mhz naast me staan met ! 1024 Cache geheugen! op mobo,, welteverstaan.. Socket 7 enzow, 32MB intern :r word binnenkort 128 100mhz....

graast dat lekker met Win98 UK ?

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Ben benieuwd of er ook iemand ervaring heeft met een Alpha VMS systeem. Ik denk dat ik de server op kantoor eens ga verrassen met een koetje... Overdag weinig lol aan, maar 's nachts en in het weekend is het bingo! }:O

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 15:02 schreef Aikeleer het volgende:
Mmz, heb hier een AMD-300mhz naast me staan met ! 1024 Cache geheugen! op mobo,, welteverstaan.. Socket 7 enzow, 32MB intern :r word binnenkort 128 100mhz....

graast dat lekker met Win98 UK ?
1MB cache op mobo maakt helemaal niets uit voor je }:o , RAM ook niet. Ik heb een K6/3-400 @ 450, maar deze doet evensnel RC5 als een K6/2-400 @ 450. Je merkt niet eens dat je de koe hebt draaien. Die koe heeft 1,5MB RAM maximaal nodig, en als je meer hebt, mooi meegenomen, maar de koe doet er niets mee.

Verwijderd

ik heb er nu win98se opstaan zet er morgen winME op zal ff zeggen op welke hij sneller draait

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 12:41 schreef WOrKstation het volgende:
Ligt zeker aan je systeem...

Met mijn dual loopt onder win2K altijd sneller als onder dos/win9x :P
Hèhè :9~
Pagina: 1