[ODBC] Sybase driver

Pagina: 1
Acties:

• ebas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04-2017
Ik heb hier een progje wat Sybase odbc driver nodig heeft; alleen kan ik die nergens vinden. Ik neem toch aan dat je voor alleen een ODBC driver niet hoeft te betalen?!

Iemand een idee waar ik die driver vinden kan? Ik heb goed getracht te zoeken, maar het is mij niet gelukt...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 20:49
Wat is dat progje dan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het een programma is dat een Sybase database gebruikt... De ODBC driver wordt geinstalleerd op het moment dat je de Sybase database installeert....

[ Voor 6% gewijzigd door RupS op 28-02-2003 14:38 ]

• ebas
Het is een programma wat met een Sybase server kán connecten; die op een andere pc staat. Maar het kan ook stand-alone draaien. Fijn als de mensen van het programma zijn, crashed het wel bij opstarten als die opstart..

• Smurff
  • Niet online
normaal gesproken zou je die odbc driver in sybase moeten zitten dacht ik.

in je configuratie scherm zou je bij ODBC wel iets moeten kunnen vinden

• ebas
Maar die sybase draait op een andere pc; op die pc heb ik het eigelijk opok niet nodig; want dat prog moet daar standalone gaan draaien.

Dus eigelijk alleen een driver... Ik weet wel dat als je bv. Borland Delphi installeert, je er gelijk Sybase ODBC driver bij krijgt zodat je kan connecten met zo een server als je wil. Maar ik kan niet zomaar een kopie van Delphi erop mikken... Ik wil alleen die driver!

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 14:51
Uit een ver verleden kan ik me herinneren dat je die Sybase drivers inderdaad niet zomaar kon downloaden, maar dat die gekocht moesten worden in de vorm van een client-licentie.

Bij o.a. SQL Server en Oracle heb je de mogelijkheid alleen een client te installeren. Heeft Sybase dat niet?

• ebas
Mjah, dat ligt allemaal bij de automatisering hier, en die zijn niet zo snel.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

xtra schreef op 28 February 2003 @ 15:12:
Uit een ver verleden kan ik me herinneren dat je die Sybase drivers inderdaad niet zomaar kon downloaden, maar dat die gekocht moesten worden in de vorm van een client-licentie.

Bij o.a. SQL Server en Oracle heb je de mogelijkheid alleen een client te installeren. Heeft Sybase dat niet?
Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik maak gebruik van Adaptive server anywhere van sybase. Op dit moment zit ik een groot programma te schrijven en zit ik al te proberen om hem stand alone te kunnen draaien (met een database).

Dit lukt dus alleen als je heel Adaptive serer anywhere ook op een "client" pc zet, dan de database instelt en dan connect. Maar ook ik zoek al zolang normale drivers die hetzelfde kunnen doen als een 70 mb groot programma.
En ze schijnen er echt ergens te zijn.... Op de sybase site zelf staan ze er in ieder geval niet op.

BF1: Don-Panio

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

Niemand?

BF1: Don-Panio

Pagina: 1